Goedenavond,
Net T-Mobile thuis aangevraagd. Bestelling is geplaatst. Geprobeerd om Ziggo te bellen, maar die laten mij een halfuur wachten en daarna werd de verbinding verbroken.
Willen jullie voor mij opzeggen?
Met vriendelijke groet,
Corstiaan
Goedenavond,
Net T-Mobile thuis aangevraagd. Bestelling is geplaatst. Geprobeerd om Ziggo te bellen, maar die laten mij een halfuur wachten en daarna werd de verbinding verbroken.
Willen jullie voor mij opzeggen?
Met vriendelijke groet,
Corstiaan
Allereerst welkom op de Community, dit forum werkt volgens het principe klant helpt klant. Wel kijken er moderatoren mee. Zij reageren meestal binnen 24 uur, bij extreme drukte kan dit oplopen tot 48 uur.
Wat betreft je abonnement opzeggen bij Ziggo zul jezelf moeten doen. Dit kan T-Mobile namelijk niet voor jou doen. Dit kan alleen als je tijdens het bestellen gekozen hebt voor de overstap service.
Als advies geef ik u mee om zo snel mogelijk contact te nemen met de klantenservice. Misschien dat zij alsnog de overstap service kunnen regelen. Klantenservice, Tel:0800 0092
Hallo
Bij het plaatsen van een T-Mobile bestelling kon je kiezen voor een nieuwe bestelling of met overstapservice.
Als je een nieuwe bestelling hebt geplaatst zul je helaas toch zelf moeten annuleren of bij een overstapservice doet T-Mobile dit.
Nou ik zag het nergens staan. Stond in ieder geval niet duidelijk aangegeven. Hoop dat een medewerker van t-mobile mij kan helpen.
Hartelijk bedankt weer voor jullie goede hulp
Wanneer een klant de overstapservice vergeet aan te vragen maar er wel nog graag gebruik van wil maken én voldoet aan de voorwaarden, hebben wij in de eerste 7 dagen na het plaatsen van de bestelling de optie om dit alsnog voor de klant te regelen.
Dat is waar ik je graag bij wil helpen
Als je het trouwens nog leuk vindt om te weten, in het eerste plaatje hieronder vind je de plek binnen het bestelformulier waar je de overstapservice kunt aanvragen, en in het tweede plaatje vind je nog een overzicht van ons bestelformulier. Heb je zelf nog suggesties hoe wij dit eventueel duidelijker kunnen maken? Ik denk namelijk heel graag met je mee!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.