Skip to main content

Beste Odido,

Ik lees hier in de topics dezelfde narigheid die wij nu hier thuis ondergaan (maak er verder geen woorden aan vuil want de klachten zijn zeer bekend bij Odido) en het begint nu echt heel vervelend te worden want communiceren en een storing oplossen is blijkbaar echt te moeilijk.

Ik draai er niet omheen... als ik geen internet heb binnen nu en 3 dagen pleur ik de hele zooi  over het balkon naar buiten!! Ben het spuugzat en bellen begin ik niet eens meer aan pure irritatie en tijdverspilling.

Ik wil geen vouchers en blablablabla onzin, wij hebben internet nodig!!!!!!

Mvg

Hoi @DonNismood, allereerst mijn diepe excuses dat het al zolang duurt, dit is absoluut niet wat wij voor ogen hebben en ik zie je graag heel snel van internet genieten! Ik lees in je dossier dat we twee weken geleden de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber voor je hebben ingeschakeld, alleen hebben we tot op heden nog geen antwoord van hen gehad. Hierom hebben we ook gisteren weer dringend navraag gedaan en hen met klem verzocht om zo snel mogelijk contact met je op te nemen. Lastig genoeg ligt het probleem in het glasvezelnetwerk en hiervoor hebben we de netwerkbeheerder Open Dutch Fiber nodig.

We proberen er alles aan om zoveel mogelijk druk op hen te zetten, we doen er alles aan om ervoor te zorgen dat ze zo snel mogelijk contact met je opnemen!

Reageer