Beste Odido,
Ik wordt hier een beetje moe van.
Het modem dat geleverd wordt kan dit niet aan. Telkens valt de internet verbinding weg zeker in de avond, en dit gaat nu al maanden zo.
Kunnen jullie geen beter passend modem leveren, als jullie netwerk zoveel last heeft van dergelijke aanvallen, die wel overeind blijft bij dergelijke kleinschalige aanvallen. Hiervoor jaren bij ziggo gezeten zonder ook maar een enkel probleem te hebben ervaren omtrent dergelijke aanvallen.
Concreet is de vraag; hebben jullie geen apparatuur die dit zelf afvangt of af kan handelen? Zo niet, kunnen jullie niet in een betere oplossing voor de eind gebruiker voorzien? Ergo een modem wat dergelijke dingen aankan.
Het modem kan het niet aan, IP's worden niet binnen het modem op een blacklist gezet en direct geweigerd? Dit is nogal een standaard functie van een firewall? IP's zijn niet te blokkeren, alleen mac adressen.. Kortom het schiet ergens tekort, en dat is dan jullie dienstverlening of apparatuur die geleverd wordt.
Ik zou graag een passende oplossing ontvangen. En dat betekend niet mijn modem elke 2/3 dagen 24 uur van de stroom halen in de hoop een nieuw IP te krijgen van de DHCP.
M.v.g,
Bob