Skip to main content

Afgelopen zaterdag viel rond 02:00 s'nachts mijn vaste internet verbinding weg, na een paar dagen werkte het opeens weer voor 1,5 dag en daarna opeens de verbinding weer weg. Ik lees online gemengde berichten dat er iets zou zijn met een wijkcentrale oid. of dat het aan de Zyxel modems zou liggen (ik gebruik normaal mijn eigen modem, maar in verband met het contact met de helpdesk heb ik nu de Zyxel er maar aan gehangen). Met mijn eigen modem werkt het ook niet.

En in dit topic wordt gemeld dat de storing voorbij zou moeten zijn, dat is echter niet het geval (de reset procedures uitgevoerd maar het lampje op mijn T-mobile modem blijft rood).

Kunnen jullie s.v.p een centrale melding maken over deze storing zodat wij als klanten niet zelf hoeven rond te speuren naar status updates en wat er nou aan de hand is.

Dit gaat natuurlijk om een positief beeld te scheppen door aantal downtime uren/dagen zo min mogelijk te houden en storing binnen zoveelste tijd opgelost is. Enerzijds omwille van marketing (‘prima netwerk') en anderzijds inzet van technische dienst te besparen. Het is niet echt eerlijk, maar wel de mentaliteit die bijna in elke hoek van IT te vinden. 

Ik neem de administrators en klantenservice personeel niet kwalijk, maar wel de beleidmakers bij T-Mobile die dit allemaal aansturen. Het is maar klant die hier ellende krijgen, zo gaat de gedachtegang.

Hey @IsHetWeerZover, we hebben zojuist een nieuwe update geplaatst in het topic.  

Die ellende duurde mij toch te lang. Ik dreigde met weglopen. Geen reactie. Toen dus echt naar een andere provider gegaan

Die ellende duurde mij toch te lang. Ik dreigde met weglopen. Geen reactie. Toen dus echt naar een andere provider gegaan

Het ergste vind ik is de uitzichtloze situatie die door wirwar van informatie wordt gecreëerd. De ene keer gaf aan dat storing is verholpen, in andere moment door het 'terugdraaien’ van de situatie (bijvoorbeeld over vervanging van apparatuur). Dit wekt extra frustratie op bovenop de ellende van wegvallen internet. Zo jammer dit.

Reageer