Skip to main content

Ik heb sinds kort (1 week) glasvezel bij t mobile. TV en wifi valt minstens 2-3 keer per dag uit. Elke keer moet ik de tv box resetten.

Vorige week had ik iemand van t mobile aan de lijn, Hij heeft mij goed geholpen alles te re-setten (ook de stekker van de modem etc… uit te trekken). Helaas heeft dat maar een paar uur geholpen.

 Modem =  Zyxel T-50.

 

 

 

 

 

Hi @Scubasteve, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Heel goed dat je zo helder toelicht wat er speelt. Ik heb je zojuist verder geholpen in het onderstaande topic en spreek je daar heel graag verder: 

Ik wil dit namelijk zo snel mogelijk voor je fixen. Het is trouwens niet toegestaan om meer dan één topic over hetzelfde onderwerp te plaatsen. Zo houden we het overzichtelijk en word jij nog sneller geholpen! Geen zorgen, we helpen je verder in het andere topic. 

Neem gerust een kijkje in onze Huisregels voor alle info: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community.

Dit topic gaat nu op slot.