Hey @Denmany, welkom op onze Community!
Ik ben meteen voor je aan de slag gegaan en heb een lijnmeting uitgevoerd. Hierop is te zien dat het modem geen internet verliest. Daarnaast zie ik dat je de wifi van het modem uitgeschakeld hebt dus ik gok dat je je wifi via de Deco's laat verlopen? Zou je de Deco's eens uit je netwerk willen halen en alleen via het modem willen laten gaan? Ik denk dat de Deco's voor de verstoring zorgen namelijk omdat het internet niet wegvalt en het modem niet uitvalt.
Hi Tommie,
Bedankt voor het controleren! Als het internet uitvalt is het eerste dat ik doe de Deco’s herstarten. Je zou verwachten dat de Deco’s weer connectie maar dat gebeurt pas na de herstart van de modem.
Als ik de deco’s eruit haal heb ik geen internet meer op de boven verdiepingen. Wat ik kan doen is mijn televisie met de kabel in de modem prikken.
Als de Deco’s dan geen internet hebben maar mijn Apple TV wel dan weet ik dat het modem werkt.
Gelukkig gebeurt het niet elke dag maar in een week gebeurt het zeker wel een keer.
Houd het aankomende week in de gaten @Denmany, zou je dan de datum en tijdstip van het moment van uitval willen noteren en doorsturen? Probeer ook eens tijdelijk je internet verbinding zonder je Deco's in je netwerk, dan kunnen we in iedergeval uitsluiten of het aan het modem of je Deco's ligt!
@Tommie van Odido Ik wilde mijn Apple TV loskoppelen van de Deco maar die zat al in mijn modem. Afgelopen zondag rond 11 uur hadden we zo een internet probleem waarbij we de Apple TV niet konden gebruiken terwijl de modem wel een groen wereldbol lampje had.
Kan je als nog de Deco uit je netwerk halen @Denmany? Ik zie namelijk een verstoring op het netwerk en gok dat het de Deco is.