Na een ellendig jaar van storingen, vele uren aan de telefoon met de T-mobile klantenservice en 2 mislukte pogingen om mijn T-mobile thuis abonnement vroegtijdig te ontbinden leek ik na een jaar eindelijk verlost te zijn van tv en internet van T-mobile thuis. Na het aflopen van het jaar kreeg binnen een maand 2x een brief dat ik zo snel mogelijk mijn apparatuur moest opsturen om geen extra kosten te krijgen. Ik heb zowel de router als het tv-kastje na de tweede brief z.s.m. verstuurd. Nadat ik na ruim een maand niets meer had gehoord van T-mobile ging ik er vanuit dat de apparatuur was ontvangen en heb het track & tracé briefje weggegooid. Echter een week of twee later kreeg ik een mail dat er 90,- zou worden afgeschreven, dus toch weer met veel tegenzin en frustratie de klantenservice moeten bellen. Die vertelde dat alleen router in de doos zat en niet het tv-kastje. Ik vertelde dat alles was opgestuurd en ze zouden het gaan uitzoeken en zouden mij terugbellen. Weer wat later werd er opeens 90,- geïncasseerd, zonder dat ik was teruggebeld over de uitkomt van het onderzoek. Ik heb deze incasso zelf teruggeboekt EN AL 1 DAG LATER had ik mail waarin stond dat ik het opnieuw moest overmaken, en snel, om extra kosten te voorkomen. Ik heb opnieuw met de klantenservice gebeld die niet verder komen dan “zonder track & tracé moet u gewoon betalen.” Ik heb om bewijs gevraagd dat het retourpakket niet compleet was maar dat kan niet geleverd worden, ze willen dat ik bewijs lever dat ik alles heb opgestuurd. Als T-mobile eerder contact had opgenomen had ik het track & tracé briefje nog wel gehad waar het juiste gewicht van een compleet pakket op zou staan. Ik heb hierover geprobeerd contact op te nemen met het hoofdkantoor maar dit blijkt telefonisch een onmogelijke opgave te zijn. Graag zou ik na een jaar van T-mobile ellende tot een oplossing willen komen i.p.v. nog meer stress en irritatie. Ik zou het zeer op prijs stellen als er met mij contact wordt opgenomen door een persoon die niet op het call-centrum werkt, maar echte een werknemer van T-mobile van een afdeling waarmee een oplossing gevonden kan worden. Ik kijk hier zeer naar uit!!! Martijn
Laat ze er een zaak van maken, jij hebt 1 probleem, geen T&T nummer, kun je er niet via de PostNL app achter komen, maar 1 artikel is wel retour gekomen is dat je bevestigd?
Zij moeten dannamelijk met sluitend bewijs komen dat er iets niet in de retour doos zat, en dat kan maar op 1 manier, vanaf moment van open maken tot de doos leeg is een aan eensluitende opname met wat er uit de doos is gekomen, gewicht, grote of wat dan ook anders is geen sluitend bewijs, tenzij er een opsporings amtenaar in functie onder ede verklaart dat die getuige is geweest en de STB er niet in zat.
Helaas maak ik geen gebruik van de PostNL app. Ik ben wel in de winkel geweest waar ik het pakket verstuurd heb, maar die kunnen slechts 1 dag terug kijken in hun registratie. Daarna heb ik de PostNL klantenservice gebeld en die vertelde me dat verzendingen naar antw.nrs. niet terug te vinden zijn in hun systeem.
Ik heb ook T-mobile gevraagd naar een filmpje van het uitpakken van de doos en welke gegevens er nog meer zijn geregistreerd maar daar was volgens de klantenservice verder niets over bekend. Volgens het meisje van de klantenservice is het gewoon zo dat ik moet bewijzen dat ik het heb opgestuurd. Ik zei ook dat wanneer zijn mij ervan betichten niet alles terug gestuurd te hebben zij dat dan moeten bewijzen. ik kan eens informeren hoe dat precies zit.
Ik vind wel vreemd dat ze binnen 2 weken wel 2 brieven kunnen sturen, maar niet binnen een maand een retourpakket kunnen verwerken.
Ik vind wel vreemd dat ze binnen 2 weken wel 2 brieven kunnen sturen
Dat moet zijn in 4 weken 2 brieven.
Het terugboeken van een incasso laat niet de vordering vervallen. Daar moet eerst daadwerkelijk door de klantenservice een creditfactuur voor aangevraagd worden. Tot die tijd zal het incasso proces gewoon verder lopen. Je kan ook de factuur betalen en indien er dan later toch een creditfactuur ontstaat zal die worden uitbetaald.
Ik vind nog steeds dat de bal niet bij de klant gelegd moet worden, 1 apparaat wel terug geboekt en 1 niet, klopt dus nog steeds iets niet in de verwerking van de retouren, en als je bewijs hebt dat er 1 wel terug is gekomen moet T-Mobile maar bewijs leveren dat de tweede er niet in zat is wat anders als er niks is retour gekomen, dan mag je de T&T code gebruiken.
Hoi
Het boetebedrag zal hiermee komen te vervallen. Ik ga mijn uiterste best doen om het natuurlijk zo snel mogelijk te herstellen, maar houd er alsjeblieft rekening mee dat dit op zijn vroegst eind deze maand pas hersteld wordt.
Goed bezig
Ik heb de incasso die gedaan was ingetrokken dus op dit moment staat het boetebedrag nog open. Is het nu de bedoeling dat ik die eerst ga betalen of is het hiermee afgedaan? Ik hoop het laatste aangezien er nogal wat beloftes zijn gedaan het afgelopen jaar die niet zijn nagekomen (niet door jou overigens!) en dat ik dan toch weer zelf achteraan moest. Maar daar ga ik nu maar even niet vanuit. Thankx!!!!
M.v.g. Martijn
Hi
Hi
Ik heb het voor je gecheckt en zie dat de terugbetaling klaar staat voor deze maand. Excuses voor het ongemak, maar weet dat deze er wel degelijk aan zit te komen. Via My T-Mobile Thuis kan je precies zien wanneer deze eraan komt: T-Mobile Thuis. Laat het vooral weten als je vragen hebt - we zitten voor je klaar!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.