Hey @Jessica_1907, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
We hebben inderdaad geen formulier hiervoor. Je dient dit zelf aan te vragen. Ik kan de dagen dat je geen diensten gehad hebt voor je vergoeden. Dit is inderdaad 20 tot en met 24 november. Ik heb de vergoeding direct voor je in gang gezet. Dit bedrag zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een prettige middag!
Beste Moderator,
Eerder heb ik in de community gevraagd op welke wijze compensatie mogelijk is voor de storing in Veenendaal. Kunt u dit - net als bij buurtgenoot Jessica gedaan is - voor mij regelen? Zelfde periode: 20 tm 24 november.
Hoi @JPadmin, goed dat je dit aangeeft, ook voor jou regelen we graag een compensatie! Op dit moment heb je alleen nog geen Internet + TV abonnement aan je Community account gekoppeld. Kan je jouw klantnummer toevoegen aan je profiel? Dit lijkt op ABC12345 en kun je vinden in een e-mail of in Mijn Odido onder dit kopje: Mijn Gegevens.
Ik duik graag je dossier in om dit voor je recht te zetten!
Ik had vorige maandag last van de storing in Veenendaal. Vanaf maandag 20 november ca. 12u tot en vrijdagochtend 24 november had ik geen internet. Mijn vriend heeft daarvoor een voucher gekregen, maar ik moest ipv thuiswerken steeds naar kantoor.
Ik zou daar graag voor gecompenseerd worden, maar zie het formulier nergens.
Kunnen jullie dit in orde maken?
Beste Odido, ook wij hadden 20-24 november in Veenendaal last van een grote internetstoring, net als onze plaatsgenoot Jessica. Kunt u hiervoor de compensatie in gang zetten? Naast compensatie abonnementsgeld gaan we nog een aantal andere zaken declareren:
-mijn mobiele bundel is (ondanks activeren Odido-voucher en bevestigings-SMS Odidio!) leeggetrokken, staat € 32,50 in de min.
-mijn vrouw moest ook internet gebruiken buiten de bundel, schatting € 30,-- extra verbruik
-naar kantoor om te werken ipv thuis
Hoe kan ik deze kosten declareren, heeft u daar een formulier voor of kunt u hierover met mij contact opnemen? Alvast bedankt!
Gert
Hoi @Gert Jager , bij verstoringen krijg je de mogelijkheid om Unlimited data vouchers van Odido te gebruiken. De geldelijke compensatie is beperkt tot maandbedrag/30 maal het aantal dagen dat de dienst verstoort was.
Hallo Eric,
Graag eerst even goed lezen voordat je antwoord geeft en graag mijn vragen beantwoorden:
Ik heb een voucher gekregen, deze heb ik geactiveerd, ik heb van Odido een bevestigingsSMS gekregen dat Unlimited data geactiveerd is. De voucher van Odido bleek desondanks niet te werken. Dit is aantoonbaar een technisch probleem aan de kant van Odido waardoor ik kosten gemaakt heb. Hoe kan ik deze declareren?
Daarnaast: hoe krijg ik de compensatie maandbedrag / 30, hoe vraag ik deze aan?
Groeten Gert
Hoi @Gert Jager , De unlimited vouchers is gewoon een extra service, geen verplichting. Als je geen juiste simkaart hebt of je kon het niet activeren behoudt je gewoon je wettelijke compensatie van maandbedrag/30. Andere indirecte kosten worden niet vergoed bij een consumentenverbinding. Je kunt bij de klantenservice de wettelijke compensatie aanvragen. Daar wordt dan een creditfactuur voor gemaakt en verrekend met de komende factuur.
Hallo Eric,
ik ga dit dan via klantenservice insteken: Het gaat er hier om dat ik een voucher gekregen heb en dat ik bericht van ODIDO heb dat ik 7 dagen internet buiten de bundel heb en dat dit niet bleek te werken. Als ik geweten had dat dit wel van mijn bundel af ging had ik dit natuurlijk niet gebruikt. Voucher is vast service, maar dan moet het wel werken. Door deze 'service’ heb ik zonder dat ik het wist kosten gemaakt.
Odido kan hier niet aankomen met alleen een vergoeding van 15 euro, dat is alleen al voor het feit dat we bijna een hele week zonder internet gezeten heb al te weinig.