Hallo,
Eind juli zijn wij verhuisd en zouden we internet op ons nieuwe adres hebben. Dit hebben we ruim van te voren geregeld. Helaas bleek er in het huis geen aansluitboxje te zijn om onze modem in te prikken. Deze wilden we bestellen bij T-mobile maar dat kon niet, er moest een monteur komen. Gebeld met de klantenservice: we zouden een smsje krijgen om een afspraak met een monteur te maken. Smsje kwam nooit, dus twee dagen later weer gebeld. Vrouw van de klantenservice wilde ineens een monteur van KPN sturen. Na meermaals aan te hebben gegeven dat dit niet nodig was, is er toch iets ingepland met KPN (wat mis ging want afspraak was nooit gemaakt), waardoor niemand van de klantenservice van TMobile ons meer kon helpen. Zo’n 7 telefoontjes verder en meerdere afspraken te hebben proberen te maken, zouden we een tijdelijke oplossing krijgen: we konden een simkaart met internet ophalen in de winkel voor een mobieltje en daarmee hotspot maken zodat we toch onze laptop konden gebruiken (thuis werken, rot timing). Helaas moesten we in de winkel alsnog zelf 10,- betalen. Ook de andere kosten zouden gecompenseerd worden, aangezien we vanwege het thuis werken 40,- extra abonnementskosten kwijt waren aan onze mobiele telefoon abbo’s. De laatste man die ons hielp van T-mobile was echt een topper, ben helaas zijn naam vergeten. Eindelijk iemand die ons kon helpen, na een MAAND kwam eindelijk een Monteur die in nog geen 5 minuten ons probleem heeft opgelost door een aansluitboxje te plaatsen in onze meterkast (2 draden aan een boxje monteren wat wij niet zelf mochten doen). We hebben met de klantenservice gebeld en die beloofden ons financiele compensatie te bieden, maar dan moesten we een bericht sturen via de community. Vandaar, beetje gek dat we niet kunnen mailen? Maar prima zo, we zijn blij dat we eindelijk geholpen worden ;)