Hallo, voor de tweede keer binnen een maand geen internet. Weer ter compensatie unlimited internet voucher gekregen. Echter, dat werkt niet als mijn telefoon de enige met odido abo is, ik die nodig heb voor onderweg en mijn gezin ook internet nodig heeft (huiswerk, werk op afstand). Wat zijn de mogelijkheden vanuit odido zodat mijn gezin thuis ook van de voucher gebruik kunnen maken?
Hallo
De voucher kan ook worden geactiveerd op een prepaid simkaart van Odido of misschien is er ook een Ben abonnement?
Een prepaid simkaart kan je eventueel in de winkel kopen en als hotspot gebruiken.
Dit heb mij doen besluiten om een Prepaid simkaart van Odido te kopen voor 10 euro. De bon heb ik opgestuurd naar Odido zodat ze deze kunnen vergoeden.
Met de unlimited voucher maakt iedereen binnen het huishouden gebruik van de simkaart.
ik zelf maak gebruik van een fritzbox modem die mobiele data ondersteunt, hierdoor werkt internet gewoon via mijn wifi netwerk en hebben al mijn apparaten weer verbinding.
Door deze oplossing vergeet ik bijna dat er een storing is. Alleen TV moet ik naar tv streamen van een mobiele apparaat.
Het is zeker geen ideale situatie, ik snap je punt, en communicatie vanuit Odido zou beter kunnen.
Hi
Waar zou ik de bon naartoe kunnen sturen?
Hi
Hi Nora,
Hierbij een screenshot van de factuur. Hopelijk kan dat via deze weg.
Hey
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.