Ik heb van 26/12/2023 tot en met 05/02/2024 hinder van wegvallend en onbruikbaar internet. Kan ik hier ergens compensatie voor aanvragen? Waarschijnlijk loopt dit probleem nog door tot het einde van mijn contractperiode. (15-02-2024)
Alvast bedankt voor de reactie.
Bladzijde 1 / 1
Hi @Slecht56, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.
Ik kan pas een vergoeding aanvragen als het probleem opgelost is. Anders blijven we iets vergoeden wat nog steeds niet goed is, dat is natuurlijk niet handig. Zodra het probleem opgelost is mag je gerust opnieuw aankloppen. Dan zal ik het voor je onderzoeken en kijken wat ik voor je kan vergoeden!
Misschien ben ik wat sceptisch maar dat is niet geheel onterecht. Het probleem is al 1,5 maand. Waarom zou het nu de laatste week van mijn abonnement opgelost worden?
Ik kom een dag voor de einddatum van mijn aflopende abonnement (14-02) even terug om dezelfde vraag te stellen. Ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat ik dan nog steeds geplaagd wordt door waanzinnige Jitter en ping. Onbruikbaar is het.
@Tommie van Odido zoals aangegeven heb ik tot op heden dramatisch internet:
Hopelijk ben ik morgen eindelijk verlost doordat mijn contract afloopt. Ik zou nog terug komen omdat het “niet handig” zou zijn om op voorhand compensatie te vragen. Dus bij deze, de periode betreft 26/12/2023 tot en met 14/02/2024.
mvg
Hey @Slecht56, bedankt voor je terugkoppeling.
Ik heb de vergoeding, 26-12 tot en met 14-02, voor je in orde gemaakt. Dit zal een week of vier duren voordat het verwerkt wordt. Veel succes bij je nieuwe provider.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.