Beantwoord

Compensatie geen internet

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Goedemiddag,
 

Ik heb van 11/12/2023 tot en met 22/12/2023 begin van de avond geen internet gehad. Kan ik hier ergens compensatie voor aanvragen?

Ik heb wel een voucher voor unlimited data ontvangen, maar zo’n hotspot is niet heel stabiel dus was ook geen goede vervanging. 
 

Alvast bedankt voor de reactie. 

icon

Beste antwoord door Nora van Odido 3 January 2024, 12:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Hi @Renatedanjou, je bent hier op de juiste plek! Ik heb direct een compensatie voor je in orde gemaakt voor de periode waarop je geen gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Hier krijg je ook een bevestiging van per e-mail. De vergoeding zal vervolgens met de volgende factuur verrekend worden. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, laat het dan gerust weten. Ik sta voor je klaar! 

Ik heb van zaterdagochtend 27 januari 2024 t/m zondag 4 februari geen internet en tv gehad door een ‘vastloper’ bij Odido waardoor mijn glasvezel geblokkeerd werd. Dit is maandag 5 februari pas opgelost.

 

Ik zou dus graag compensatie willen aanvragen voor deze periode van 9 dagen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @groovebastards, welkom op onze Community!

Ik heb het voor je nagekeken en zie dat deze data kloppen. Ik heb de vergoeding voor je in gang gezet. De vergoeding zal worden verrekend en is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een prettige middag. 

Reageer