Skip to main content

Nadat een monteur bij ons de snelheid zou verhogen van 100 naar 400 heeft dit een half uur gewerkt en daarna een week lang helemaal niet (van 19 dec t/m 28 dec). Genoeg over moeten bellen met de klantenservice om weer een monteur te krijgen om het internet weer aan de praat te krijgen (kabel in de wijkcentrale was er uitgetrokken) en nu werkt het gelukkig weer. 

Nu hebben we in de tussentijd wel via mobiel kunnen internetten met de vouchers, maar dit was echt een noodoplossing en totaal niet waar we voor betalen natuurlijk.

Is er nog een andere manier waarop dit wordt gecompenseerd?

Hoi @mschut, zeker! Ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana


Hoi @mschut, zeker! Ik heb meteen een vergoeding voor je erin gezet. Deze wordt verrekend met je eerstvolgende rekening. Ook heb je een bevestiging per e-mail gehad en kan je het altijd nakijken op Mijn Odido: https://internet.odido.nl/rekeningen/compensaties. Voor nu wens ik je alvast een fijne jaarwisseling! ✨ Groetjes, Ishana

Hoi @Ishana van Odido , ik heb de bevestiging ontvangen. Dank voor de compensatie.


Week zonder internet gezeten door slechte service vanuit jullie en Guidion ( daar ga nog een klacht tegen indienen)

 Kostte mij 2 vrije dagen opnemen van werk plus gebruik van eigen data. Ik ga ervanuit dat ik de aankomende 2 rekeningen niet hoeft te betalen en dan ben ik nog schappelijk aangezien 2 vrije dagen van werk opnemen wel wat meer kost!


Hi @Baas2021, goed dat je dit laat weten! Begrijpelijk dat je wilt dat we kijken naar een compensatie. Vrij genomen dagen kunnen wij niet zomaar vergoeden, tijdens een periode geen diensten vergoeden wij de abonnementskosten altijd. Ik neem aan dat Guidion niet langs is gekomen de eerste afspraak? Ik kan dan met Guidion checken wat er mogelijk is. Zou je jouw postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in je Community profiel willen plaatsen en mij laten weten wanneer deze er staat? Dank!


XXXX

Jullie weten denk ik wel waar dit over gaat, mijn laaste 3 cijfers kan je krijgen XXX

De service is zeer belabberd geweest zowel bij jullie als bij Guidion [ lees: zzp er,]

 

Moderator Edit: Het is niet verstandig om persoonlijke gegevens online te delen.


Hi ​@Baas2021, wil je de gevraagde gegevens in het Community profiel plaatsen? Ter verificatie heb ik de laatste 4 nodig. Plaats ze niet in dit topic, gezien dit openbaar is. Je profiel is beveiligd en kunnen alleen wij inzien.


Reageer