Skip to main content

Beste T-mobile,

 

Helaas is de chat veelal niet beschikbaar, vandaar hier mijn post. Ik heb een tijdje geen internet gehad (zie dossier). Ik had gedacht dat jullie dit automatisch zouden compenseren, maar dit is helaas niet het geval. Graag ontvang ik alsnog de compensatie.

 

Vriendelijke groet,

Tommy

Hi @tommyk, goed dat je dit aankaart. Ik zie inderdaad in het systeem staan dat je op 25 januari tot en met 3 februari zonder internet hebt gezeten. Klopt deze data? Laat je mij dit weten, dan maak ik het in orde!


Dag @Tommie , dank voor de snelle reactie. De data kloppen. Ik zie het wel tegemoet


@tommyk bedankt voor je snelle reactie! Ik zag hem nog net voorbij komen voordat ik ging afsluiten. Uiteraard heb ik dit gelijk voor je in orde gemaakt. Je kan de vergoeding terug zien op een volgend factuur. Voor nu een fijne dag gewenst!


Reageer