Beste,
Heb ik recht op een compensatie, en bij wie moet ik terecht om de snelheidsproblemen op te lossen?
16/6/2024:
aangemeld/ingeschreven bij Odido voor 1gbit glasvezel
26/6/2024:
eerste aansluitdatum die ik had ontvangen na mijn aanmelding
1/8/2024:
nadat guidion 10x langs zijn geweest en een monteur van KPN eindelijk verbonden met het internet, maar traag internet (500mb up&down, inplaats van 1gbit)
19/8/2024:
Geen internet meer (ONT glasvezel lampje was ineens uit)
21/8/2024:
Guidion monteur kon het niet oplossen
26/8/2024:
KPN monteur heeft het opgelost en ik heb weer verbinding,
Maar alsnog maar 500mb/s en geen 1gbit
Ik had volgensmij ergens in juni ook een zakelijke data SIM only gepakt zodat ik wel vanaf thuis nog kon werken (van odido ook). Ik heb daar overgens ook nog geen compensatie voor ontvangen.
Bekabeld met een nieuwe cat6 kabel: