Skip to main content

Beste,

Heb ik recht op een compensatie, en bij wie moet ik terecht om de snelheidsproblemen op te lossen?

16/6/2024:
aangemeld/ingeschreven bij Odido voor 1gbit glasvezel


26/6/2024:
eerste aansluitdatum die ik had ontvangen na mijn aanmelding


1/8/2024:
nadat guidion 10x langs zijn geweest en een monteur van KPN eindelijk verbonden met het internet, maar traag internet (500mb up&down, inplaats van 1gbit)

19/8/2024:
Geen internet meer (ONT glasvezel lampje was ineens uit)

21/8/2024:
Guidion monteur kon het niet oplossen


26/8/2024:
KPN monteur heeft het opgelost en ik heb weer verbinding,
Maar alsnog maar 500mb/s en geen 1gbit
 

Ik had volgensmij ergens in juni ook een zakelijke data SIM only gepakt zodat ik wel vanaf thuis nog kon werken (van odido ook). Ik heb daar overgens ook nog geen compensatie voor ontvangen.

Bekabeld met een nieuwe cat6 kabel:

 

Hallo @gs1 

Je hebt recht op een compensatie voor de dagen dat je geen internet had, een moderator hier kan een compensatie voor je regelen.

Staat je klantnummer in je community profiel?


Hallo @gs1 

Je hebt recht op een compensatie voor de dagen dat je geen internet had, een moderator hier kan een compensatie voor je regelen.

Staat je klantnummer in je community profiel?

 

Ja mijn klantnummer staat in mijn profiel.

 

 

vanaf vandaag 11/9/2024, weer geen internet, ik vermoed dat mijn glasvezel kabel er alweer uit is gehaald door een andere monteur bij de centrale...


Hi @gs1, ik help je graag verder om de compensatie in orde te maken. Nog even ter verduidelijking, je had dus geen internet van 19-8 t/m 26-8. Daarna is het goedgegaan en vanaf 11-9 heb je weer geen internet? Ik zie dat je gisteren ook mijn collega inmiddels hebt gesproken en hij heeft dit doorgezet naar de technische dienst ook met eventueel de vraag of de netwerkbeheerder gelijk kan komen omdat het vermoeden in de wijkcentrale ligt. 

Verder zie ik dat je inmiddels ook een vergoeding hebt gehad voor een prepaidkaartje. Mocht bovenstaande periode ook helemaal kloppen, dan maak ik met liefde hier ook gelijk een vergoeding voor aan. Voor de problemen die je momenteel nu ervaart, laten we dan nog even open totdat dat ook helemaal opgelost is. Dan weten we zeker dat we geen dag aan vergoeding missen. Laat je weten of ik dit zo gelijk voor je kan doen voor de eerdere periode? 


Hi @gs1, ik help je graag verder om de compensatie in orde te maken. Nog even ter verduidelijking, je had dus geen internet van 19-8 t/m 26-8. Daarna is het goedgegaan en vanaf 11-9 heb je weer geen internet? Ik zie dat je gisteren ook mijn collega inmiddels hebt gesproken en hij heeft dit doorgezet naar de technische dienst ook met eventueel de vraag of de netwerkbeheerder gelijk kan komen omdat het vermoeden in de wijkcentrale ligt. 

Verder zie ik dat je inmiddels ook een vergoeding hebt gehad voor een prepaidkaartje. Mocht bovenstaande periode ook helemaal kloppen, dan maak ik met liefde hier ook gelijk een vergoeding voor aan. Voor de problemen die je momenteel nu ervaart, laten we dan nog even open totdat dat ook helemaal opgelost is. Dan weten we zeker dat we geen dag aan vergoeding missen. Laat je weten of ik dit zo gelijk voor je kan doen voor de eerdere periode? 

 

Klopt, en het prepaidkaartje heb ik niet nodig, omdat ik al eerder een zakelijke data-sim only van Odido heb afgesloten, maar ik had deze alleen afgesloten omdat er zoveel problemen waren met de aansluiting...


Bedankt voor de verduidelijking @gs1. Ik zal 19-8 tot en met 26-8 voor je vergoeden! Als het inmiddels is opgelost met geen diensten vanaf 11-09, laat het dan weten. Pas na dat het opgelost is kan ik hier een vergoeding voor aanmaken, dan hebben we namelijk een exacte periode om te vergoeden. 

De vergoeding van 19-08/26-08 wordt verrekend en is terug te zien op een volgend factuur.


Reageer