Skip to main content

Hoi,

Ik heb zaterdag al telefonisch een melding gemaakt van het feit dat internet niet werkt. Zelfde als altijd, PON lichtje knippert.

Odido heeft vervolgens een monteurafspraak via Guidion voorgesteld, deze heb ik ingepland.

 

Echter sinds vandaag werkt de verbinding weer, het lag dus aan het Odido netwerk / een probleem buitenshuis. De Guidion monteur afspraak heb ik natuurlijk geannuleerd.

 

Ik heb geen internet gehad van vrijdag middag t/m dinsdag middag. Heb ik recht op compensatie?

 

 

Hallo @chrisco84 

Jazeker, zorg dat alle privé velden in je community profiel zijn ingevuld zodat een moderator de dagen dat je geen internet had voor je kan vergoeden.


@chrisco84 Ik regel dit graag meteen voor je! 

Wil je alleen nog jouw postcode toevoegen aan jouw community profiel? Dan is de verificatie compleet en kan ik dit gelijk voor je in orde maken.

Geef je mij een seintje als je zover bent?


Hoi @Teresa van Odido , ik heb de postcode ingevuld.


@chrisco84 Super bedankt! Ik heb de vergoeding gelijk voor je in het systeem gezet. 

Je ontvangt hierover een e-mail ter bevestiging. Dit bedrag zal worden verrekend met de volgende factuur. 

Laat je het mij weten als ik nog iets anders voor je kan doen? Ik doe het graag! 


Dankjewel!


Weet jij misschien nog iets over de achtergrond van deze storingen? Lijkt wel erg vaak voor te komen dat er iets fout gaat in de wijkcentrale.

 

Groetjes.


Uiteraard graag gedaan! @chrisco84 

Ik zou het je graag willen vertellen, maar ik durf niet te zeggen waar dit aan heeft gelegen. Het is achteraf vaak lastig om de oorzaak achteraf te achterhalen. 

 


Reageer