Skip to main content

Ik heb vanaf vrijdag 10 november 12.10 uur t/m woensdag 22 november 13.36 uur geen glasvezel gehad door een kabelbreuk. Daarnaast heb ik een simkaart (prepaid) aangeschaft om gebruik te kunnen maken van de vouchers. In totaal dus 13 dagen geen internet. Kan iemand dit met mij regelen?

Door de vouchers heb je toch internet gehad? Wat voor compensatie verwacht je dan nog? De prepaid simkaart?

Volgens mij is mijn vraag helder. 1000gb glasvezel internet waar een netwerk over draait met allerlei devices vs een simkaartje met mobiel internet op 1 device. Dat is niet waarvoor ik betaal. Ik vraag of iemand kan helpen met een regeling waar odido support mij op gewezen heeft. Maar goed, misschien is een community niet een plek voor zo’n vraag.

Hi @Ardjuh79, welkom op onze Community!

Ik ben blij om te horen dan je weer online bent. Ik ben voor de zekerheid gaan kijken maar het ticket is nog niet gereed gemeld in ons systeem. Daardoor kan ik die periode nog niet voor je vergoeden. Ik wil het ticket nog afwachten om te kijken wat hier uitkomt. Daarna kan ik de periode voor je vergoeden!

@Tommie van Odido , dank je wel. Kan wel kloppen, het gat in de straat ligt nog open…

Dan wachten we af @Ardjuh79

Reageer