Skip to main content

Beste Odido,

Na 5 werkdagen nog steeds geen internet en tv in Veenendaal zijn veel klanten gefrustreerd. Zo ook ik. Wat de frustratie vergroot is gebrek aan proactieve communicatie, een klantenservice met wachttijden van minimaal 15 minuten (langer dan u van ons gewend bent..) en het actief sluiten van commentaar op topic. Dit is misbruik van macht en jaagt de klanten weg. 

Mijn advies zou zijn:

  1. Vermeld elk uur exact wat jullie aan het doen zijn. Ipv 2x per dag.
  2. Geef een indicatie van de hersteltijd met een disclaimer.
  3. Laat de klantenservice de gedupeerde proactief bellen zodra de problemen zijn opgelost.
  4. Leg uit wat de precieze problemen zijn. Dat creëert meer begrip dan pappen en nathouden. Uw klanten zijn niet dom.  

Ik hoop dat jullie dit ter harte nemen.

Wilt u mij 4 nieuwe vouchers sturen? Ik ga dan iets geruster het weekend in.

Met vriendelijke groet,

Hallo @supersut ,

Ik kan me jouw frustratie voorstellen, ik stuur je zo een privébericht met vouchercodes.

De voortgang van de storing is in dit topic te vinden
 

 


Reageer