Sinds vrijdag krijgen we signaal van Odido.Donderdag met KPN nog kunnen gamen. Vandaag wil ik COD opstarten op de PC maar server is de hele tijd disconected. Wat is het probleem? Ik lees ergens iets over een update
Hi
Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Tijdens de update valt het internet een minuutje of drie weg, daarna moet je weer normaal kunnen gamen.
Hi
Ik heb je op de lijst gezet. De firmware zal spoedig geupgraded worden. Tijdens de update valt het internet een minuutje of drie weg, daarna moet je weer normaal kunnen gamen.
Top bedankt! even een ander vraagje. Ik krijg de Nat type maar niet op open met de t-56. Heb de poorttriggering ingevuld upnp ingeschakeld. Ik probeer eerst bij Call of Duty dit zo te krijgen op de PC maar niks werkt. IS dit ook een bekend probleem?
Nee dat is geen bekend probleem
Is het normaal dat het hele netwerk van de zeik is sinds de update? Ik zie poorttriggering niet meer, Ik zie de Zyxel ap's niet meer. Alles lijkt alsof het rechtstreeks met de modem verbonden is. En al mijn port forwardings zijn weg.
Dit durf ik niet met zekerheid te zeggen en
Hallo
Als je bijvoorbeeld een mobiele hotspot gebruikt krijg je dan de Nat type wel op open?
Is je PlayStation verder bekabeld verbonden of via de WiFi?
Goedemiddag
Goedemiddag
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.