Skip to main content

Beste,

Sinds 2 a 3 dagen alleen maar problemen met Call of Duty, het is niet mogelijk om te spelen via een bekabelde PS5 met Odido Glasvezel.

Als we een hotspot gebruiken die niet van Odido is dan werkt het wel.

Zelfde probleem en oplossing: 

Is het mogelijk om deze oplossing die wordt aangehaald in het topic ook op mijn modem toe te passen.

Met vriendelijke groet,

o0Sovjet0o

@Sven-Odido wellicht kan jij mij helpen? 😄

Hi @o0Sovjet0o

Tuurlijk kan ik dat proberen, als je je klantnummer in het profiel zet kan ik je verder helpen. Al kan je het ook zelf proberen door Upnp uit te zetten op het modem. Dan zou het weer moeten werken. 

Hi @o0Sovjet0o

Tuurlijk kan ik dat proberen, als je je klantnummer in het profiel zet kan ik je verder helpen. Al kan je het ook zelf proberen door Upnp uit te zetten op het modem. Dan zou het weer moeten werken. 

Het werkt nu weer, perfect! Thanks!

Hallo

Kan iemand mij van Odido ook hiermee helpen heb sinds afgelopen week ook de overstap vanuit  KPN naar Odido glasvezel gemaakt, en ik kan dus sindsdien helemaal niet meer online gamen en op bv de COD server komen, krijg de bekende melding HUENEME-NEGEV.

alvast bedankt 

Hallo @SLforU 

Je kan UPnP zelf uitschakelen door in je browser naar 192.168.1.1 te gaan, log in met admin en het Login Password dat achter de Zyxel staat.

Ga naar het menu, netwerkinstellingen, thuisnetwerk, UPnP, schakel deze uit en klik op toepassen.

Bedankt voor de reactie was gisteren inderdaad gelukt met deze handeling 👍🏽

Bij mij werkt de gebruikersnaam en wachtwoord niet🥺

Hallo @Narendra 

Dan zou je het beste een fabrieksreset van de modem/router kunnen uitvoeren door het resetknopje achterop voor ongeveer 10 seconden in te drukken met een paperclip bijvoorbeeld, dan zouden de gegevens op het kaartje weet moeten werken.

Reageer