Onlangs een internetabonnement aangesloten en heb een paar dagen geleden een router ontvangen. Mijn abonnement zou op 28-12-2018 ingaan. Nu heb ik alles correct aangesloten maar krijg ik een Cable Error 8180 error. Ik heb zelf geprobeerd om de router van de stroom af te halen en opnieuw erin te doen, de router te resetten en zelf een ander kabel te gebruiken maar het WAN lampje gaat maar niet branden.
Ik heb precies dezelfde klachten als iemand anders op het forum. Zie : https://community.t-mobile.nl/t-mobile-thuis-van-bestelling-tot-installatie-496/cable-error-8180-english-307481
Ook al geprobeerd om de klantenservice te bellen maar ik heb geen tijd om 20 minuten aan de lijn te wachten...
Zeer slechte eerste ervaring met T-Mobile....
Ik hoop dat mijn probleem snel wordt opgelost.
Bladzijde 1 / 1
Inmiddels al geholpen.
Hey @123LetsGet ,
Top dat je het zelf hebt weten op te lossen! Ik ga ervan uit dat je nu probleemloos van je abonnement kunt gaan genieten. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Top dat je het zelf hebt weten op te lossen! Ik ga ervan uit dat je nu probleemloos van je abonnement kunt gaan genieten. Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.