Hi,
Wij zijn onlangs overgestapt op TMobile en ervaren sindsdien, dagelijks, alleen maar ellende. Het internet valt dan ook heel vaak weg of de snelheid dropt random naar 2mb/s waardoor het modem opnieuw moet worden opgestart.
Na diverse contactpunten zou het komen door een bridgetap. Deze heb ik dan ook verwijderd. Echter, het probleem blijft zich voordoen. Ook zouden wij 38mb/s moeten halen. Op een lucky day zitten wij aan de 22mb/s, terwijl de upload 25mb/s is.
Op dit moment ervaren wij sinds 1600u vanmiddag (het is nu 2115u) een nieuw probleem: internet die letterlijk om de 30 seconden tot een minuut wegvalt. En je raadt het al: er is geen storing bekend… Oh en de tig modem resets en restarts helpen ook niet.
Bij deze dan ook de vraag: wie heeft er ervaring tot het ontbinden van het contract wanneer de diensten niet geleverd kunnen worden zoals beloofd?
// EDIT
In dit verhaal maak ik gebruik van een BEKABELDE verbinding, ik praat dus niet over WIFI.
// EDIT (21:55u)
Het internet lijkt het op dit moment weer te doen :-)
// EDIT (22:07u)
Het internet ligt er weer ‘s uit. Waardeloos