Een week of twee terug heeft mijn e-mail provider een upgrade uitgevoerd. Als ik het goed heb begrepen draait dat nu op Plesk. Sindsdien problemen met het ontvangen van e-mail. Na enkele keren met hun helpdesk te hebben gesproken blijkt inmiddels dat alles correct werkt. Mits ik niet bij mij thuis ben. Dat is en lange en frustrerende zoektocht geweest. Maar dat terzijde.
Het komt er dus op neer dat mijn t-mobile thuis service “iets” doet waardoor ik mijn e-mail provider niet kan bereiken op geen enkel apparaat. Alles apple, 2 x Macbook Pro’s, 4 iPhones, 2 iPad’s hebben nu allemaal het zelfde probleem. Buitenshuis gaat alles vlekkeloos. Thuis kan niemand e-mail versturen of ontvangen. Tenzij ze wifi uitschakelen en via 4G verbinden.
Gekeken of het draytek modem gereset kon/moest worden of dat er instellingen aan te passen zijn. Nope. Klantenservice T-mobile gebeld en die verwezen mij hierheen.
Hoop echt dat iemand mij hier veder gaat helpen. inmiddels nl vele dagen en uren verder en klaar om het hele t-mobile circus de deur te wijzen. (mocht ik licht geïrriteerd klinken, dat klopt;-))
Mag ik terzijde opmerken dat ik het heel raar vind dat ik naar een community wordt verwezen door een leverancier van een dienst en product. Toch raar dat ze je het bos insturen en eigenlijk zeggen; zoek het maar uit… (No offence to the community :-)
Beste antwoord door Hidden.nld
Bekijk origineel