Beantwoord
Blijft e-mailadres oude provider actief?
Hallo, had ff een vraag ik ben nu nog klant bij kpn en heb daar dus ook een @kpnmail.nl email van, nu stap ik over naar T mobile thuis in Feb, Nu had ik gevraagd of ik mijn email account kan behouden want had geen zin om alle instanties enzo te moeten berichten dat ik een andere email heb. Klopt dat of ben ik verplicht om een t mobile email account te nemen zo ja dan denk ik dat ik alles ga cancelen.
alvast bedankt
alvast bedankt
Beste antwoord door Hidden.nld
Hallo Madmex53,
Wat T-Mobile betreft kan je je KPN e-mail gewoon blijven gebruiken. Echter stopt KPN je e-mail adres als je opzegt, tenzij je gebruikt maakt van een e-mail only abonnement van 7,50.
Door gebruik te maken van het e-mail adres van je internet provider heb je je zelf vast gezet bij de provider. Ik adviseer om nooit gebruik te maken van een e-mail adres van een internet provider maar gewoon een gmail adres te nemen. dat werkt beter en overal.
Bekijk origineelWat T-Mobile betreft kan je je KPN e-mail gewoon blijven gebruiken. Echter stopt KPN je e-mail adres als je opzegt, tenzij je gebruikt maakt van een e-mail only abonnement van 7,50.
Door gebruik te maken van het e-mail adres van je internet provider heb je je zelf vast gezet bij de provider. Ik adviseer om nooit gebruik te maken van een e-mail adres van een internet provider maar gewoon een gmail adres te nemen. dat werkt beter en overal.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.