Skip to main content

Nov. 13 om 09:00 was mijn internet down, en niet zo maar down… totaal geen verbinding (er is geen licht op de glasvezel).

gelijk naar klantenservice gebeld… en was hier een ticket voor gemaakt… fijn.

Nov. 14 belde ik in de middag voor een update, natuurlijk heeft medewerker geen update, ticket nog steeds open.

mijn verwachting is dat morgen of overmorgen wordt er contact opgenomen en mij gaat vertellen met Gideon afspraak te maken… en natuurlijk Gideon ook druk waarschijnlijk volgende datum in een week tijd. maar goed dit weten wij nog niet :D

anyway. dit issue had ik dezelfde 10 maanden+/- geleden, iemand uit de wijkcentrale of netwerk heeft de verkeerde glasvezel afgehaald (de mijne..) en deze nooit goed terug gezet. natuurlijk Odido stuurt monteur hiervoor (Gideon) maar ze kunnen zowiezo niks bij mij doen, want probleem lig bij hun kant van netwerk.

dus nu op dit moment heb ik geen internet. Day 2 en is al avond dus verwacht Day 3 zonder oplossing.

lekker is dat met Odido, ben benieuwd naar de SLA

Hey ​@Sixiepoo, goed dat je dit al gemeld hebt bij de klantenservice.

De SLA staat op dit moment op 5 werkdagen door drukte. Hopelijk wordt het eerder voor je opgepakt! 

Ouch, 3 dagen vind ik al pittige voor een betaal service maar 5 dagen?

Drukte of niet zo werkt SLA toch niet? Als drukker is is nu 5 dagen en als het niet druk is, minder?

Maar goed ik kan dus verwachten geen internet voor minimaal 5 dagen.

Makes me wanna jump ship

Reageer