Skip to main content
Beantwoord

Bijna uur geen internet

  • 5 June 2024
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Al ongeveer een uur geen internet toevoer. Alle lampjes zijn groen op de box behalve internet, deze is rood.

Is er iets bekend van een storing of onderhoud? Kan op desbetreffende pagina in ieder geval niks vinden. Gaat om regio Arnhem.

2 reacties

Reputatie 5
Badge +5

Hi @Smasbeets, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Natuurlijk wil je graag goed geïnformeerd zijn als er problemen zijn in jouw regio, ik zie dat dit bij jou inderdaad het geval is. De status hiervan kan je altijd bekijken in het volgende topic: 

Zodra er een nieuwe update is, laten we dit gelijk weten in dit topic. Ik duim met je mee dat je snel weer online bent! 

Hi @Smasbeets, ik wil je allereerst van harte welkom heten op de Community! Natuurlijk wil je graag goed geïnformeerd zijn als er problemen zijn in jouw regio, ik zie dat dit bij jou inderdaad het geval is. De status hiervan kan je altijd bekijken in het volgende topic: 

Zodra er een nieuwe update is, laten we dit gelijk weten in dit topic. Ik duim met je mee dat je snel weer online bent! 

 

Dag Nora, ik had inderdaad die pagina reeds gevonden, internet is nu sinds een klein uurtje ook weer terug! Dankje voor de reactie.

Reageer