Ik heb nu 4 maanden internet van Odido en sinds 11 november geen internet meer. Media Converter blijft het PON lampje knipperen. Pas een paar dagen erna een monteur van Guidion. Wisselt de media Converter om en het glaskabeltje. Precies hetzelfde resultaat dus alles weer terug. Ligt aan de verbinding dus moet een melding naar KPN. Pas meer dan een week later KPN, wat patches gedaan en getest en alles is goed. Dus nu weer naar Odido. Heen en weer.. Weer een paar keer contact gehad vandaag en nu heeft KPN niet de werkbon afgemeld dus kan er geen Guidion monteur gestuurd worden. Echt een probleem met communicatie. Ben ICT-er maar kan niets doen behalve via een hotspot op een mobiel toestel. Probeer daar maar een beetje groot bestand te uploaden (backups). Misschien maar weer overstappen is dan de vraag.
Hey
Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Dit verloopt inderdaad niet geheel vlekkesloos, mijn excuses hiervoor. Ik kijk graag met je mee of ik het een en ander kan doorzetten, echter kan ik geen abonnement vinden op dit e-mailadres. Zou je je klantnummer kunnen toevoegen aan je profiel? Deze is te vinden in Mijn Odido → Internet + TV abonnement → Meer → Mijn gegevens; bovenaan de pagina staat: Jouw Klantnummer: ABC12345. Dan kijk ik met je mee!
Klant nummer toegevoegd.
Ik zou een bericht krijgen voor een monteur maar niets. Nu voor de derde weekend geen internet. Want als het meezit krijg ik een bericht morgen en kan je pas weer een afspraak maken na het weekend.
Er wordt veel gezegd en belooft maar nog steeds geen bericht voor een monteur. Ik dacht dat het niet heel moeilijk was maar blijkt dus wel. Na contract ga ik maar verder kijken als Odido geen werkende verbinding kan realiseren en binnen een kortere tijd dan 2 weken. Zeer vervelend en een probleem voor mijn werk maar dat lijkt hen niet te interesseren. Gewoon balen.
Hi
Ik heb geen bericht gehad en bij Guiduon weten ze ook van niets. En ik heb dagelijks contact gehad maar ook dat blijkt niet te helpen. Internet is mijn brood maar dat ook dat blijkt Odido niet te snappen.
Hoi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.