Skip to main content
Beantwoord

Besteld 2Gb internet maar haal amper 1Gb internet instabiel nog maar net aangesloten

Toon eerste reactie

63 reacties

MR_CHIP
  • Doet lekker mee
  • 78 reacties
  • 10 februari 2025
eric schreef:
MR_CHIP schreef:
eric schreef:

Hoi ​@MR_CHIP ,

Het is toegestaan als iemand minderjarig is want dan maken ze vaker gebruik van een ouderlijk account. De verantwoordelijkheid ligt bij de ouders over wat hun kinderen op social media doen en blijkbaar hebben zij hun accountgegevens met dit kind gedeeld. 

Ik moet toch de algemene voorwaarden/ regels van de community lezen

Hoeveel kinderen hebben er een mobiel abonnement met telefoon op afbetaling? Juist, heel veel. Zo'n overeenkomst mogen ze niet zelf aangaan, maar als hun ouders de middelen aan hen geven valt dat onder hun recht om dat voor hun kind te doen.

Daarnaast, dit forumlid maakt het juist overal heel duidelijk en maakt geen geheim van zijn leeftijd.

dat maakt allemaal weinig uit als forum regels deelname van zo’n jong lid niet toestaan

maar goed het mag dus wel (ik ging er gemakshalve vanuit aan dat dat op elk forum is )

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8708 reacties
  • 11 februari 2025

Het geeft natuurlijk wel een andere sfeer aan een forum met meer tiktok achtige posts dan inhoudelijke hulp. Het is verder aan de moderatie van een forum om hun identiteit te bewaken.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
eric schreef:

Het geeft natuurlijk wel een andere sfeer aan een forum met meer tiktok achtige posts dan inhoudelijke hulp. Het is verder aan de moderatie van een forum om hun identiteit te bewaken.

Wat bedoel je 

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 388 reacties
  • 11 februari 2025
totaleslimmekind schreef:

Wat bedoel je 

‘vertel dit aan iemand van 12 jaar.’ 😉😉😉😉😉

Stel je voor dat een forum een soort clubhuis is waar mensen samenkomen om elkaar te helpen en ideeën te delen. Als er ineens veel mensen vooral korte, grappige filmpjes plaatsen in plaats van serieuze hulp te bieden, verandert de sfeer van dat clubhuis.

Het is aan de beheerders van het forum (de mensen die ervoor zorgen dat alles goed verloopt) om te bepalen hoe ze willen dat hun clubhuis eruitziet. Zij kunnen beslissen of ze die grappige filmpjes prima vinden of dat ze liever willen dat het forum vooral een plek blijft waar mensen elkaar serieus helpen.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
emilimeters schreef:

Wat bedoel je 

‘vertel dit aan iemand van 12 jaar.’ 😉😉😉😉😉

Stel je voor dat een forum een soort clubhuis is waar mensen samenkomen om elkaar te helpen en ideeën te delen. Als er ineens veel mensen vooral korte, grappige filmpjes plaatsen in plaats van serieuze hulp te bieden, verandert de sfeer van dat clubhuis.

Het is aan de beheerders van het forum (de mensen die ervoor zorgen dat alles goed verloopt) om te bepalen hoe ze willen dat hun clubhuis eruitziet. Zij kunnen beslissen of ze die grappige filmpjes prima vinden of dat ze liever willen dat het forum vooral een plek blijft waar mensen elkaar serieus helpen.

ik begrijp het nu dus hier de heel sirieus en wat ikke doe is niet sirieuse dingen doen en dat vind de klub huis maaker niet leuk

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 388 reacties
  • 11 februari 2025

persoonlijk waardeer ik je inzet (natuurlijk). Maar je hebt nog lang niet alle kennis en je bent qua schrijfstijl nog heel moeilijk te volgen. 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

hoe verbeeter ik dit

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 956 reacties
  • 11 februari 2025

hoe verbeeter ik dit

Wat betreft schrijfstijl... dat het ik je al aangegeven. Als je jouw teksten door chatgpt gooit, dan maakt die ze een stuk leesbaarder. Die haalt ook e.v. schrijffouten eruit.

Wat betreft kennis... probeer dan niet op alle vragen te antwoorden als je niet zeker weet wat het probleem is. Lees eerst antwoorden die gegeven worden. Je kennis wordt dan vanzelf groter.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
rvk01 schreef:

hoe verbeeter ik dit

Wat betreft schrijfstijl... dat het ik je al aangegeven. Als je jouw teksten door chatgpt gooit, dan maakt die ze een stuk leesbaarder. Die haalt ook e.v. schrijffouten eruit.

Wat betreft kennis... probeer dan niet op alle vragen te antwoorden als je niet zeker weet wat het probleem is. Lees eerst antwoorden die gegeven worden. Je kennis wordt dan vanzelf groter.

“Je kennis wordt dan vanzelf groter.” echt krijg ik dan betere taal en spelling niveau

rvk01
Forum|alt.badge.img+3
  • is een legendarische user
  • 956 reacties
  • 11 februari 2025
rvk01 schreef:

“Je kennis wordt dan vanzelf groter.” echt krijg ik dan betere taal en spelling niveau

Als je de teksten ook terugleest en begrijpt dan zal je taal inderdaad beter worden. En het lezen van antwoorden (en de oplossingen begrijpen) zal je kennis vergroten.

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
rvk01 schreef:
rvk01 schreef:

Als je de teksten ook terugleest en begrijpt dan zal je taal inderdaad beter worden. En het lezen van antwoorden (en de oplossingen begrijpen) zal je kennis vergroten.

Wow

emilimeters
  • is een Top Poster
  • 388 reacties
  • 11 februari 2025

tip: probeer niet op elke reactie te reageren met 1 woord wat verder niks toevoegt. 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img
emilimeters schreef:

tip: probeer niet op elke reactie te reageren met 1 woord wat verder niks toevoegt. 

Volgende keer zal ik doen

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen