Goedemorgen,
Als ik het goed begrepen heb, komt aan het eind van het jaar mijn @vodafonethuis.nl e-mailadres te vervallen. Is het echter mogelijk om deze nu al te vervangen door precies hetzelfde @t-mobilethuis adres? Dan mag die van Vodafone al komen te vervallen.
Bladzijde 1 / 1
Hoi HugoB,
Op dit moment is er al een alias met @t-mobilethuis gekoppeld aan je e-mail adres. Je kunt deze nu dus ook al gaan gebruiken. Het is niet mogelijk om nu al in individuele gevallen de @vodafonethuis.nl toevoeging te laten vervallen. Dat zal inderdaad pas aan het eind van dit jaar gaan gebeuren.
Op dit moment is er al een alias met @t-mobilethuis gekoppeld aan je e-mail adres. Je kunt deze nu dus ook al gaan gebruiken. Het is niet mogelijk om nu al in individuele gevallen de @vodafonethuis.nl toevoeging te laten vervallen. Dat zal inderdaad pas aan het eind van dit jaar gaan gebeuren.
Top, als ik inderdaad een mail stuur naar hetzelfde adres maar dan @t-mobilethuis.nl komt deze gewoon aan in dezelfde mailbox. Ik heb echter een forward ingesteld naar een extern mailadres, want ik kijk niet dagelijks in die mailbox. Die werkt alleen voor het @vodafonethuis.nl adres en niet voor @t-mobilethuis.nl adres. Is daar nog wat aan in te stellen? Want ik kan het alias ook nergens terugvinden verder.
Hoi HuguB,
Daar is helaas op dit moment nog geen mouw aan te passen tot het moment dat het hoofd e-mail adres volledig is omgezet naar @t-mobilethuis. Dit zal dan toch even afgewacht moeten worden ben ik bang.
Daar is helaas op dit moment nog geen mouw aan te passen tot het moment dat het hoofd e-mail adres volledig is omgezet naar @t-mobilethuis. Dit zal dan toch even afgewacht moeten worden ben ik bang.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.