Beantwoord
Bestaand @vodafonethuis.nl adres migreren naar @t-mobilethuis.nl adres.
Goedemorgen,
Als ik het goed begrepen heb, komt aan het eind van het jaar mijn @vodafonethuis.nl e-mailadres te vervallen. Is het echter mogelijk om deze nu al te vervangen door precies hetzelfde @t-mobilethuis adres? Dan mag die van Vodafone al komen te vervallen.
Als ik het goed begrepen heb, komt aan het eind van het jaar mijn @vodafonethuis.nl e-mailadres te vervallen. Is het echter mogelijk om deze nu al te vervangen door precies hetzelfde @t-mobilethuis adres? Dan mag die van Vodafone al komen te vervallen.
Beste antwoord door Jeroen
Hoi HugoB,
Op dit moment is er al een alias met @t-mobilethuis gekoppeld aan je e-mail adres. Je kunt deze nu dus ook al gaan gebruiken. Het is niet mogelijk om nu al in individuele gevallen de @vodafonethuis.nl toevoeging te laten vervallen. Dat zal inderdaad pas aan het eind van dit jaar gaan gebeuren.
Bekijk origineelOp dit moment is er al een alias met @t-mobilethuis gekoppeld aan je e-mail adres. Je kunt deze nu dus ook al gaan gebruiken. Het is niet mogelijk om nu al in individuele gevallen de @vodafonethuis.nl toevoeging te laten vervallen. Dat zal inderdaad pas aan het eind van dit jaar gaan gebeuren.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.