Maandag 5 juni maak ik melding bij de T-Mobile thuis helpdeks dat mijn internet het niet doet. Blijkt een kabelbreuk waarvoor de eigenaar van de infrastructuur (Volker Wessel) wordt ingeschakeld om dit op te lossen. Dat duurt 1(!) week. Maandag 12 juni gebeld door Volker Wessel en die beloven de volgende dag te komen. Prima toch…
En als je belt waar ze blijven, komen ze de volgende dag. En als je daarna weer tevergeefs zit te wachten en contact opneemt met de T-Mobile klantenservice, dan moet ik toch echt bij Volker Wessel zijn. Dus vanochtend maar weer een begripvolle medewerker van dit bedrijf gesproken. Zij zal dit met spoed voorleggen aan haar leidinggevende. Er zal aan het eind van de ochtend contact worden opgenomen.
Dus vanmiddag toch maar weer contact opgenomen met T-Mobile thuis. Uiteindelijk heb ik met hen een contract en niet met Volker Wessel. Toch met enige tegenzin de vragen van de AI beantwoorden (postcode, huisnummer, … ‘kunt u kort aangeven waar het omgaat?” Geen internet… ‘Probeer onze WIFI oplossingen…. We sturen u een SMS… NEE, als ik geen internet heb, doet ook mijn WIFI het niet). Maar eindelijk de heer ‘Steef’ aan de telefoon.
Zijn begripvolle oplossing was: ‘wij kunnen niets doen. U moet bij Volker Wessel zijn’
Steef, zij komen hun afspraken niet na.
Steef zucht…. Ja dat is bekend bij ons, maar u moet echt bij Volker Wessel zijn. Ik kan wel een ticket aanmaken.
Graag Steef, want mij lukt het niet. Hoelang gaat dat duren denk je?
1 week…..
Vandaag wel de nota over juni van T-Mobile gekregen. Die laat ik storneren, en als iemand een tip heeft voor een provider die meer doet dan mij van mevrouw Kastje naar de heer Muur sturen hoor ik dat graag