Gisteren klantenservice gebelt en goed geholpen door medewerker al de stappen doorlopen om weer internet en tv te krijgen maar wereldbol blijft rood de medewerker heeft een monteur langs gestuurd die geweest is deze heeft modem en otp kastje vervangen maar zei van te voren dat het daar niet aan ligt omdat hij al meerdere bezoeken had gebracht met hetzelfde probleem vanmorgen,hij vertelde dat het aan t-mobile zelf ligt waarschijnlijk de software hij heeft het dus teruggegeven aan t-mobile om het op te lossen.Mijn vraag hoe lang gaat dit duren kan geen gebruik maken van internet en tv!!
Hi
Ik hou het in de gaten,is er al vooruitgang?
Volgens de storings melding om 8.00 uur lijken de klanten weer online te komen nu 10.15 bij mij nog steeds geen verbinding!!!
Gisteren klantenservice gebelt en goed geholpen door medewerker al de stappen doorlopen om weer internet en tv te krijgen maar wereldbol blijft rood de medewerker heeft een monteur langs gestuurd die geweest is deze heeft modem en otp kastje vervangen maar zei van te voren dat het daar niet aan ligt omdat hij al meerdere bezoeken had gebracht met hetzelfde probleem vanmorgen,hij vertelde dat het aan t-mobile zelf ligt waarschijnlijk de software hij heeft het dus teruggegeven aan t-mobile om het op te lossen.Mijn vraag hoe lang gaat dit duren kan geen gebruik maken van internet en tv!!
Hoi Ben953,
maak je borst maar nat. Ik heb al sinds dinsdag 2 uur (Beilen) geen internet meer en het is nu vrijdagavond. “we houden je op de hoogte van de voortgang” staat er dan in de mail. Niet dus, t-mobile laat hier dan plaatsen dan de klanten sinds 22-06 8:00 weer online beginnen te komen. Dat is 36 uur geleden en nog steeds geen internet.
en al die tijd maar werken via een hotspot, en alarmsystemen en camera’s die niet zichtbaar zijn.
Ze hebben een nieuwe betekenis van het woord klantenservice uitgevonden.
Ik ben helemaal klaar met t-mobile, nog een paar maanden en dan mag ik weer…
Is voor het eerst in 4 dagen tijd dat ik hoor dat het niet aan de glasvezelhouder licht maar bij t-mobile zelf...
Tegen mij zeiden ze dat er 96 klanten last van hadden. Als doekje voor het bloeden hebben we 7 dagen t- mobile unlimited op een tele2 abonnement. Dat is dan 4g+ een tv kijken gaat met horten en stoten.
Tegen mij zeiden ze dat er 96 klanten last van hadden. Als doekje voor het bloeden hebben we 7 dagen t- mobile unlimited op een tele2 abonnement. Dat is dan 4g+ een tv kijken gaat met horten en stoten.
Nou precies dit... hd is het niet meer te noemen haha
Gisteren klantenservice gebelt en goed geholpen door medewerker al de stappen doorlopen om weer internet en tv te krijgen maar wereldbol blijft rood de medewerker heeft een monteur langs gestuurd die geweest is deze heeft modem en otp kastje vervangen maar zei van te voren dat het daar niet aan ligt omdat hij al meerdere bezoeken had gebracht met hetzelfde probleem vanmorgen,hij vertelde dat het aan t-mobile zelf ligt waarschijnlijk de software hij heeft het dus teruggegeven aan t-mobile om het op te lossen.Mijn vraag hoe lang gaat dit duren kan geen gebruik maken van internet en tv!!
Hoi Ben953,
maak je borst maar nat. Ik heb al sinds dinsdag 2 uur (Beilen) geen internet meer en het is nu vrijdagavond. “we houden je op de hoogte van de voortgang” staat er dan in de mail. Niet dus, t-mobile laat hier dan plaatsen dan de klanten sinds 22-06 8:00 weer online beginnen te komen. Dat is 36 uur geleden en nog steeds geen internet.
en al die tijd maar werken via een hotspot, en alarmsystemen en camera’s die niet zichtbaar zijn.
Ze hebben een nieuwe betekenis van het woord klantenservice uitgevonden.
Ik ben helemaal klaar met t-mobile, nog een paar maanden en dan mag ik weer…
Ik heb geen internet sinds DONDERDAG15 JUNI!!!
Is voor het eerst in 4 dagen tijd dat ik hoor dat het niet aan de glasvezelhouder licht maar bij t-mobile zelf...
Gisteren klantenservice gebelt en goed geholpen door medewerker al de stappen doorlopen om weer internet en tv te krijgen maar wereldbol blijft rood de medewerker heeft een monteur langs gestuurd die geweest is deze heeft modem en otp kastje vervangen maar zei van te voren dat het daar niet aan ligt omdat hij al meerdere bezoeken had gebracht met hetzelfde probleem vanmorgen,hij vertelde dat het aan t-mobile zelf ligt waarschijnlijk de software hij heeft het dus teruggegeven aan t-mobile om het op te lossen.Mijn vraag hoe lang gaat dit duren kan geen gebruik maken van internet en tv!!
Hoi Ben953,
maak je borst maar nat. Ik heb al sinds dinsdag 2 uur (Beilen) geen internet meer en het is nu vrijdagavond. “we houden je op de hoogte van de voortgang” staat er dan in de mail. Niet dus, t-mobile laat hier dan plaatsen dan de klanten sinds 22-06 8:00 weer online beginnen te komen. Dat is 36 uur geleden en nog steeds geen internet.
en al die tijd maar werken via een hotspot, en alarmsystemen en camera’s die niet zichtbaar zijn.
Ze hebben een nieuwe betekenis van het woord klantenservice uitgevonden.
Ik ben helemaal klaar met t-mobile, nog een paar maanden en dan mag ik weer…
Jij krijgt schijnbaar nog mail ik krijg niets te horen als je zelf niet aktief gaat vragen war status is. Dit is ook voor storing in Beilen vanaf 20-6-32 1300 al geen internet ,tv, telefoon meer. Het lijkt wel of het ze niets interesseert gaat maar om 100 klanten dus waar zeuren ze over. Moet wel zeggen dat mensen bij klantenservice geel correkt en netjes blijven. Het ergste is dat zij de klappen van klanten mogen opvangen maar zelf er niets aan kunnen doen.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.