Skip to main content

Sinds enkele weken heb ik last dat mijn bekabelde internet niet stabiel is. Via WiFi is er verbinding met de modem en er is internet. 

Bij het doorgeven van internet vanaf poort 1 en poort 2 van mijn oude huawei modem, naar een apparaat werkt deze niet.

Ik heb de hg659 inmiddels 6 jaar. Deze had ik ten tijde van een dsl abonnement. Paar maanden geleden overgegaan op glasvezel, maar verbinding is gewoon instabiel. 

Ik heb kabels vervangen. Netwerk switch en AP vervangen, resets gedaan, maar ik blijf problemen behouden. 

Zou een andere modem helpen?

Ik vind het jammer dat dsl is uitgefaseerd bij mij in de straat. Nooit Geeb problemen gehad. Sinds ik over ben op glasvezel, alleen maar issues. 

Hoi @SolarOrbiter,

Welkom op de Community!

Ik denk dat niet zozeer de glasvezel maar het modem het probleem is. De laatste tijd zie ik vaker berichten over Huawei's die aan het eind van hun Latijn zijn. De moderators kunnen hem omruilen voor een Zyxel T50, die weer jaren mee kan. Ze zullen hier vanzelf reageren.

Hoi @SolarOrbiter, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals @TMTV al aangaf, kunnen we het beste het Huawei modem voor je omruilen zodat je straks een T50 thuis hebt staan. Ik maak dit meteen in orde voor je. De Huawei mag straks bij een milieustraat achtergelaten worden, deze hoeft niet meer teruggestuurd te worden. Veel plezier met jouw geoptimaliseerde verbinding straks!

Zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft, ontvang jij per e-mail een track&trace zodat je de bezorgstatus te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Zo weet je precies wanneer de T50 geleverd wordt! 😊

Hoi @SolarOrbiter, welkom op de Community! 🙋‍♂️

Zoals @TMTV al aangaf, kunnen we het beste het Huawei modem voor je omruilen zodat je straks een T50 thuis hebt staan. Ik maak dit meteen in orde voor je. De Huawei mag straks bij een milieustraat achtergelaten worden, deze hoeft niet meer teruggestuurd te worden. Veel plezier met jouw geoptimaliseerde verbinding straks!

Zodra het pakketje ons distributiecentrum verlaten heeft, ontvang jij per e-mail een track&trace zodat je de bezorgstatus te allen tijde in de gaten kunt blijven houden. Zo weet je precies wanneer de T50 geleverd wordt! 😊

Thanks, superfijn dat het zo snel is geregeld 👍

Reageer