Beantwoord

Beilen nog steeds geen internet?

  • 22 June 2023
  • 79 reacties
  • 1774 Bekeken


Toon eerste reactie

79 reacties

Brinkstraat Beilen nog steeds geen vast internet…  4 dagen zonder internet en wel dik geld betalen .

Reputatie 2

Hier ronskamp ook nog niet pc 9412

Reputatie 2

Esweg 9411 ook niet

Reputatie 2

Je schrijft er zijn nergens meer problemen met internet hoe gaat het met jou ? 

 

Reputatie 2

@Siebedevries alle updates hierover worden in dit topic gepost: 

 

 

Een aantal klanten kunnen nog hinder ervaren, KPNNetwerkNL is nog bezig met een aantal werkzaamheden. Hopelijk is dit snel opgelost!

Niet alle updates schijnbaar want als je klantenservice belt dan krijg je een update van 23-6-23 van rond 1100 uur te horen dat het bij kpn ligt deze update  staat niet op forum en tevens is dit inmiddels ook al weet meet dan 24 uur oud

Reputatie 1

@Siebedevries alle updates hierover worden in dit topic gepost: 

 

 

Een aantal klanten kunnen nog hinder ervaren, KPNNetwerkNL is nog bezig met een aantal werkzaamheden. Hopelijk is dit snel opgelost!

Niet alle updates schijnbaar want als je klantenservice belt dan krijg je een update van 23-6-23 van rond 1100 uur te horen dat het bij kpn ligt deze update  staat niet op forum en tevens is dit inmiddels ook al weet meet dan 24 uur oud

Het mooie is dat al 2 dagen bekend is dat het bij t-mobile zit en niet bij de kabelhouder... klanten service heeft of echt geen goed systeem of is niet opgeleid... want dit communiceren dat kunnen ze niet! Ga er maar gewoon van uit dat je de aankomende 4 dagen ook nog geen internet hebt... t-mobile is contract houder en besteeds alles uit + daar komt nog een 9 tot 5 mentaliteit bij. Raad ook niet meer aan om te bellen aangezien je elke meer tijd kwijt bent aan uitleggen van het probleem dan dat ze er iets over kunnen zeggen... ook rekening houden dat tickets die door ons als klant worden aangemaakt de volgende dag net zo goed verwijderd zijn...

Reputatie 2

Het zijn lijkt mijn een stelletje amateurs die een storing niet kunnen oplossen😡geef ons in ieder geval echte info waar het aan ligt,ik ben Beilen door gereden en heb nergens monteurs gezien van regefiber of Wessels dus ik denk dat het probleem niet bij de kabelaars ligt!!

Ik ben wel benieuwd heeft iemand nog een update gekregen de afgelopen dagen? Ik kom niet verder dan de update van vrijdagavond dat KPN Netwerk NL ermee bezig is. Het rare vind ik: Toen ik nog KPN klant was duurde storingen maximaal een dagdeel , zelfs in het weekend. Onderhand is het dag 5 zonder diensten. De helpdesk van T-Mobile blijven super vriendelijk aan de telefoon, maar ze weten en kunnen gewoon niets.

 

Sidenote: Ik kreeg te horen dat ik een prepaid simkaart van t-mobile moest kopen voor onbeperkt internet, geen enkele supermarkt of drogist in Beilen welke nog prepaid simkaarten van T-Mobile verkoopt.

Reputatie 2

Ik ben wel benieuwd heeft iemand nog een update gekregen de afgelopen dagen? Ik kom niet verder dan de update van vrijdagavond dat KPN Netwerk NL ermee bezig is. Het rare vind ik: Toen ik nog KPN klant was duurde storingen maximaal een dagdeel , zelfs in het weekend. Onderhand is het dag 5 zonder diensten. De helpdesk van T-Mobile blijven super vriendelijk aan de telefoon, maar ze weten en kunnen gewoon niets.

 

Sidenote: Ik kreeg te horen dat ik een prepaid simkaart van t-mobile moest kopen voor onbeperkt internet, geen enkele supermarkt of drogist in Beilen welke nog prepaid simkaarten van T-Mobile verkoopt.

Heb ze maar uit assen gehaald in de shop, hopelijk gaan ze het snel oplossen en voor in de toekomst het modem geschikt maak voor 4g backup net als het zakelijk

Reputatie 1

Ik ben wel benieuwd heeft iemand nog een update gekregen de afgelopen dagen? Ik kom niet verder dan de update van vrijdagavond dat KPN Netwerk NL ermee bezig is. Het rare vind ik: Toen ik nog KPN klant was duurde storingen maximaal een dagdeel , zelfs in het weekend. Onderhand is het dag 5 zonder diensten. De helpdesk van T-Mobile blijven super vriendelijk aan de telefoon, maar ze weten en kunnen gewoon niets.

 

Sidenote: Ik kreeg te horen dat ik een prepaid simkaart van t-mobile moest kopen voor onbeperkt internet, geen enkele supermarkt of drogist in Beilen welke nog prepaid simkaarten van T-Mobile verkoopt.

Geen updates.. naja vriendelijk heb je niet heel veel aan als ze niet het werk doen wat verwacht word van een klantenservice medewerker 🤣 maarja of je moet elke dag liegen normaal vinden hahah 

 

Het is onwerkelijk dat we al 5 dagen zonder internet zitten. Dit kan echt niet in 2023... ze beweren ook dat er meer mensen zonder internet zitten... letterlijk t-mobile is de enige die vol staat met mensen die klagen omdat t-mobile niet kan leveren of half werk levert…

 

Ik krijg langzaam het idee dat ik als enige werkend internet heb in Beilen, maar het grote verschil is dat ik een eigen router gebruik. Mijn Deco M9 set gebruik is daarvoor, de hoofd Deco zit als router aan de binnenkomende glasvezelkabel. Je moet via de Deco app een paar dingen instellen (makkelijk op google te vinden). Ongetwijfelt kunnen andere Meshrouters dit ook, dus als je toevallig eentje hebt is dat het proberen waaard misschien (natuurlijk wel ernstig dat je het zelf maar moet uitzoeken). Ik neem wel alleen internet af, TV doe ik via NLZiet, dus weet niet of/hoe dat werkt via T-mobile.

Reputatie 2

Ik krijg langzaam het idee dat ik als enige werkend internet heb in Beilen, maar het grote verschil is dat ik een eigen router gebruik. Mijn Deco M9 set gebruik is daarvoor, de hoofd Deco zit als router aan de binnenkomende glasvezelkabel. Je moet via de Deco app een paar dingen instellen (makkelijk op google te vinden). Ongetwijfelt kunnen andere Meshrouters dit ook, dus als je toevallig eentje hebt is dat het proberen waaard misschien (natuurlijk wel ernstig dat je het zelf maar moet uitzoeken). Ik neem wel alleen internet af, TV doe ik via NLZiet, dus weet niet of/hoe dat werkt via T-mobile.

Je weet nooit wie er allemaal geen probleem heeft maar krijg het idee dat het in de routers ligt, mogelijk dat t-mobile hier ook antwoord op kan geven aan de esweg nog steeds onveranderd niets

Reputatie 2

brinkstraat nog steeds geen internet tot nu toe misschien moet je deze instellingen doorgeven aan het t.mobile team zodat alle routers weer werken haha

Ik krijg langzaam het idee dat ik als enige werkend internet heb in Beilen, maar het grote verschil is dat ik een eigen router gebruik. Mijn Deco M9 set gebruik is daarvoor, de hoofd Deco zit als router aan de binnenkomende glasvezelkabel. Je moet via de Deco app een paar dingen instellen (makkelijk op google te vinden). Ongetwijfelt kunnen andere Meshrouters dit ook, dus als je toevallig eentje hebt is dat het proberen waaard misschien (natuurlijk wel ernstig dat je het zelf maar moet uitzoeken). Ik neem wel alleen internet af, TV doe ik via NLZiet, dus weet niet of/hoe dat werkt via T-mobile.

Update: Ik heb even de orginele T-mobile router er aan gehangen, maar mijn internetlamp is wel groen. Ondanks dat ik tussen andere melders in woon heb ik dus blijkbaar geluk dat het nog wel werkt (is ook nooit uitgevallen afgelopen week, dus het is ook niet zo dat er iets is opgelost)

Reputatie 2

Mogelijk een update van router van r-mobile doe u er niet op hebt staan, en dat ze de router nu niet kunnen bereiken op afstand ?

Reputatie 2

Zou opgelost moeten zijn maar na reset nog niets

Mogelijk een update van router van r-mobile doe u er niet op hebt staan, en dat ze de router nu niet kunnen bereiken op afstand ?

Ik heb mijn T-mobilerouter ook geprobeerd bij iemand die geen internet heeft (ik zit in de Breekamp en zit daarmee tussen diegene en de melder uit de Ronskamp in), maar daar werkte mijn router ook niet. Dus dat zal het niet zijn. Ik kan later vandaag wel even helemaal de router weer terug zetten, kijken of ik behalve een groen lampje (waar iedereen hier rood lijkt te hebben), ik ook echt internet heb. Het verschil met de andere melders lijkt nog wel dat ik geen TV af neem, geen idee of dat technische gevolgen kan hebben.

 

Overigens heb ik wel een oudere router dan het plaatje van Peterbteb in zijn plaatje heeft. Ben ook al meerdere (5 ofzo) jaren klant dus (combi van 25 euro internet + 25 euro onbeperkt mobiel + 7,95 NLZIET wat ik overal kan kijken en niet alleen op T-mobilenetwerk vind ik ideaal)

Reputatie 2

Mogelijk een update van router van r-mobile doe u er niet op hebt staan, en dat ze de router nu niet kunnen bereiken op afstand ?

Ik heb mijn T-mobilerouter ook geprobeerd bij iemand die geen internet heeft (ik zit in de Breekamp en zit daarmee tussen diegene en de melder uit de Ronskamp in), maar daar werkte mijn router ook niet. Dus dat zal het niet zijn. Ik kan later vandaag wel even helemaal de router weer terug zetten, kijken of ik behalve een groen lampje (waar iedereen hier rood lijkt te hebben), ik ook echt internet heb. Het verschil met de andere melders lijkt nog wel dat ik geen TV af neem, geen idee of dat technische gevolgen kan hebben.

Bedankt voir alke moeite die u er in steekt op ons te helpen terwijl u geen probleem ervaart.

 

Ondanks dat site vermeld er geen storingen meer zijn doet bij mij thuis er nog niets dat is esweg

Mijn vader 300 meter verderop heeft hetzelfde, dus vandaar dat we ook druk zoekende zijn.

Reputatie 2

 

Reputatie 2

 

Hebben ze net weer gewijzigd,   word hier niet vrolijk van

Reputatie 7
Badge +5

Hi iedereen, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Na de laatste update op vrijdag leek het voor iedereen opgelost via een tijdelijke fix, terwijl er door de beheerder aan de fibercut gewerkt werd. Gezien dit niet zo blijkt te zijn kijkende naar jullie meldingen, staat de melding sinds vanochtend toch op het storingstopic. Ik heb jullie gegevens metéén doorgespeeld aan de juiste persoon, zodat jullie worden meegenomen in het onderzoek. Dit is inmiddels geëscaleerd en prioriteit staat hoog.

We houden jullie op de hoogte!

Hi iedereen, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Na de laatste update op vrijdag leek het voor iedereen opgelost via een tijdelijke fix, terwijl er door de beheerder aan de fibercut gewerkt werd. Gezien dit niet zo blijkt te zijn kijkende naar jullie meldingen, staat de melding sinds vanochtend toch op het storingstopic. Ik heb jullie gegevens metéén doorgespeeld aan de juiste persoon, zodat jullie worden meegenomen in het onderzoek. Dit is inmiddels geëscaleerd en prioriteit staat hoog.

We houden jullie op de hoogte!

Bedankt voor de eerste update sinds vrijdag. Zou je mijn gegevens ook willen doorgeven , bij voorbaat dank 

Reputatie 2

Hi iedereen, mijn oprechte excuses voor het ongemak. Na de laatste update op vrijdag leek het voor iedereen opgelost via een tijdelijke fix, terwijl er door de beheerder aan de fibercut gewerkt werd. Gezien dit niet zo blijkt te zijn kijkende naar jullie meldingen, staat de melding sinds vanochtend toch op het storingstopic. Ik heb jullie gegevens metéén doorgespeeld aan de juiste persoon, zodat jullie worden meegenomen in het onderzoek. Dit is inmiddels geëscaleerd en prioriteit staat hoog.

We houden jullie op de hoogte!

Word ook qel tijd dat na 6 dagen prioriteit hoog wordt gegeven, zijn dus inderdaad de hele tijd aan het lijntje gehouden😡

Reageer