In de brinkstraat zit nu al twee dagen geen internet
Hallo
De storing zou opgelost moeten zijn, heb je de mediaconverter ook een herstart gegeven door de stroom er even af te halen en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?
Ja, ik heb van alles geprobeerd, maar het werkt nog steeds niet
Alle lampjes zijn groen, behalve het lampje voor internet, dat is rood op de zyxel-router
Hallo
De storing zou opgelost moeten zijn, heb je de mediaconverter ook een herstart gegeven door de stroom er even af te halen en loopt de internetkabel vanaf de mediaconverter naar de WAN poort van de router?
Is nog niet opgelost
Esweg Beilen ook al vanaf 20-6-23 1300 uur zonder internet, tv, telefonie.Heb weinig vertrouwen dat dit snel opgelost wordt.Gezien de tijdlijn werken ze alleen tijdens kantooruren.
Volgens de storingspagina zijn er nog wat werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd.
Volgens de storingspagina zijn er nog wat werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd.
Geef mij de lokatie even door kan ik de monteur(s) van een natje en droogje voorzien zullen er wel helemaal door zitten dat ze om 2020 nog aan het werk zijn.
Brinkstraat Beilen ook nog steeds zonder internet…. Wanneer is dit opgelost?
Als ik het zo lees zou heel Beilen plat liggen die op glasvezel zitten postcode 9412 (beilen noord) 9413 ( nachtegaal) 9411 de rest van het dorp en de buitengebieden. Is dit alleen een probleem van T-Mobile of hebben andere providers er ook last van ? Lijkt mij toch als er een kabelbreuk is dat alle providers er last van hebben want naar mijn weten is er maar 1 glasvezel kabel gelegd in Beilen.
Tot nu toe niemand bij ons in de straat... postcide 9411! Ook raar dat de klanten service hieronder reageert terwijl er al meerdere telefonische gesprekken zijn gevoerd door klanten hierover.. en die krijgen allemaal dit al de heledag te horen.
En nog steeds geen internet, een storing is tot daar aan toe. Maar de gebrekkige communicatie vanuit T-Mobile en de lengte van deze storing is echt onnederlands slecht (storing is sinds 20 juni 14.30!).
En nog steeds geen internet, een storing is tot daar aan toe. Maar de gebrekkige communicatie vanuit T-Mobile en de lengte van deze storing is echt onnederlands slecht (storing is sinds 20 juni 14.30!).
Is niet leuk maar kan niet anders aanklikken esweg beilen 9411 ook nog geen internet, tv, telefonie.
Waardeloze service.. wanneer wij dit zo bij de firma afhandelen zijn wij de klant kwijt… maar bij T-Mobile kijken ze niet op een klant meer of minder blijkbaar..
Klanten service gebeld. Jongeman had geen idee waar het over ging en legde zelf de zinnen in de mond. Maar prima... stilte en klikt weg! Waar gaat dit over!
Een aantal klanten kunnen nog hinder ervaren, KPNNetwerkNL is nog bezig met een aantal werkzaamheden. Hopelijk is dit snel opgelost!
Een aantal klanten kunnen nog hinder ervaren, KPNNetwerkNL is nog bezig met een aantal werkzaamheden. Hopelijk is dit snel opgelost!
Dag Tommie,
Als ik in het door jou gelinkte topic kijk, dan doet het voorkomen alsof de storing al opgelost is. Dat is het niet. Kunnen jullie duidelijker in jullie communicatie zijn en vaker een update posten?
Hoi Tommie,
Nog niet voor iedereen dus Ik zal een tekstvoorstel voor jullie doen, doe ermee wat je wilt. Maar het had in ieder geval mij meer inzicht gegeven .
Update 22-06-2023 08:00 De meeste klanten lijken nu online te komen. Er zijn nog wel wat werkzaamheden die verricht moeten worden. Ook is het probleem nog niet voor iedereen opgelost. We doen ons best om zo snel mogelijk iedereen weer online te krijgen. Locaties zijn nu in monitoring.
Door in update van nu te zetten dat ‘alle’ klanten online zijn, vind ik dat jullie onnodig de suggestie wekken dat alles is opgelost.
Fijne dag!
Hier ronskamp 9412 werkt ook nog niets ik begin er erg van te balen geef ons eens duidelijk antwoord wanneer het is opgelost!!
17:00 komt er aan! Zonder enige update! Nou dat word weer een onvermeld extra dag geen internet :)
“Voor vele is het al opgelost” dat is natuurlijk onzin als je naar deze topic kijkt en
Wij zitten allemaal nog zonder internet in 9413
Hoe zou je uberhaupt internet terug kunnen krijgen als de kabelbreuk nog niet opgelost is!?
Heeft iemand onderhand alweer internet? De Schapendrift (9411) zit nog steeds zonder. Ik ben anders bang dat we het hele weekend zonder diensten zitten of ik ga onderhand uit van een 9-5 mentaliteit bij T-Mobile
Heeft iemand onderhand alweer internet? De Schapendrift (9411) zit nog steeds zonder. Ik ben anders bang dat we het hele weekend zonder diensten zitten of ik ga onderhand uit van een 9-5 mentaliteit bij T-Mobile
Esweg ook nog niets, deel uw angst. Het gaat in Beilen om +/-100 adressen dat is ongeveer €300,00 per 24 uur geen internet daar liggen ze niet wakker van als dit in Amsterdam was geweest was probleem binnen 12 uur opgeslost anders kost het hun tonnen tot paar miljoen en dan willen ze wel werken.
Ze zeggen het niet maar kan uit hun manier van communiceren en handelen niet wat anders opmaken
Het is gewoon stom dat ze niet eens een update kunnen geven en dat het internet nog steeds niet werkt
Er is nu bekend dat het probleem niet bij de glasvezeleigenaar zit maar bij t-mobile zelf. Dit was gister al bekend maar blijkbaar was dat te moeilijk om door te communiceren. Er schijnt volgens t-mobile dat er een nieuwe monteur mee bezig is.
Zie hier het andere topic:
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.