Hi allemaal,
Ben bezig me te orienteren op een nieuwe internetprovider. Wat voor soort DSL verbinding levert T-Mobile? Is dat B-VDSL. Ik weet dat XS4All B-VDSL levert, maar kan niet vinden of T-Mobile dat ook doet.
Thx alvast voor de hulp!
Hi allemaal,
Ben bezig me te orienteren op een nieuwe internetprovider. Wat voor soort DSL verbinding levert T-Mobile? Is dat B-VDSL. Ik weet dat XS4All B-VDSL levert, maar kan niet vinden of T-Mobile dat ook doet.
Thx alvast voor de hulp!
Hallo
Je hebt 2 technieken bij DSL
Dat is Bonded koper/DSL en koper/DSL.
Bij delta, KPN en xs4all wordt gebruik gemaakt van Bonded koper/DSL waardoor je hogere snelheden haalt.
t mobile maakt hier geen gebruik van helaas.
https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl/
Controleer anders wat op uw adres mogelijk is, zoals reeds is aangegeven maakt T-Mobile geen gebruik van bonded DSL verder is het verstandig om ongeveer 15 tot 25% minder te rekenen dan aangegeven voor de werkelijke snelheid, bij DSL gaat de snelheid omlaag naar mate de afstand tot de centrale groter word.
Bij VDSL is dit iets minder
Nu maak ik al jaren gebruik van glasvezel, dit is al een behoorlijk aantal jaren aangelegd in de Achterhoek, zelf denk ik dat op termijn met DSL het zelfde gebeurd als met het oude inbel internet, m.a.w. het verdwijnt langzamerhand.
Een kennis van mij die buitenaf woont had tot voor kort ADSL de afstand tot de wijkkast was 4,8km! de maximale download was 3mb ze hebben nu glasvezel.
Maar dan is VDSL m.i. al een hele verbetering t.o.v. ADSL, als ik het goed begrijp.
Als er op Fourstack bij Koper aangegeven staat Distributiepunt SDF dan zit je op zo’n glasvezel wijkkast. Op https://vvdsl.robinflikkema.nl/ kun je zien waar de kasten staan.
Dankjulliewel!! Glasvezel helaas niet beschikbaar op mijn adres. En vlgs Tmobile klantenservice is er qua snelheid max 24 Mbit/s haalbaar op mijn adres... XS4All zegt dat zij 47 Mbit kunnen leveren; snapte niet waaraan dat zou kunnen liggen. Maar als zij gebruikmaken van BVDSL en T-Mobile helaas nog niet, dan is dat de verklaring denk ik
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.