Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.
Goedenavond, helaas al de hele dag geen internet hier. En na familie-bezoek op nieuwjaarsdag zouden we nu graag internet thuis hebben ;-)
Graag ontvang ik een voucher voor unlimited data.
De verwachting is dat er in de loop van de dag meer duidelijk wordt. Op dit moment kunnen we niet meer melden dan dat, sorry voor het ongemak!
Is er al een update? We zitten al ongeveer 24 uur zonder internet
Hoi
Graag ontvangen wij ook enkele vouchers voor mobiele hotspots. Internet vliegt er doorheen.
Hoi hoi ik zou ook graag een voucher ontvangen.
Graag ontvangen wij ook enkele vouchers voor mobiele hotspots. Internet vliegt er doorheen.
Zo'n voucher is daadwerkelijk Unlimited voor 7 dagen.
Graag ontvangen wij een voucher voor mobiel internet.
Hoi hoi ik zou graag een voucher willen ontvangen
Wij zijn met 6 personen, 4 mobiele abb. Via t- mobile. 1 Unlimited voucher is dus nogal onhandig als er eentje aan het studeren, 1 aan het werk is en de rest ook nog wil kunnen ontspannen.
Is het alleen een deel van Barneveld?
En kunnen wij ook een voucher krijgen?
Graag zou ik voor mijn vriendin ook een voucher willen ontvangen. Die loopt nu haar persoonlijke abbonement als hotspot te gebruiken wat niet handig is.
Alvast bedankt!
Moderators zijn er niet meer. Als morgen de storing nog niet is verholpen zullen ze met alle liefde iedereen helpen.
internet werkt hier weer postcode 3771
Heel fijn hopelijk zo ook bij 3772. Weet U ook wat de reden van de storing was
it's alive! Yes… Dank U voor deze noeste arbeid op 1 Januari, wat de reden ook was.. (vuurwerk bij een POP las ik ergens?)
Hi
Erg fijn om te horen dat jullie inmiddels volledig online zijn! Gisteravond heeft een monteur omstreeks 20:30 een reparatie voltooid en ik ben blij dat we hiermee de verbinding konden herstellen. Ik kan jullie verzekeren dat wij het probleem in de wijkcentrale uitgebreid zullen evalueren en wij er alles aan zullen doen om dit in de toekomst te voorkomen. Over de oorzaak is bij mij nog niks bekend.
Hoi
Zover mogelijk heb ik jullie verbindingen gecontroleerd en ook jullie lijken weer volledig online te zijn. Mocht er toch nog iets spelen, voer graag een reset uit van het modem (en eventueel de Media Converter) volgens dit topic: Reset uitvoeren op modem van T-Mobile Thuis. Tot in de late middag sta ik voor jullie paraat als jullie nog mijn hulp kunnen gebruiken!
Voor nu wens ik iedereen nog heel veel plezier met het internet toe en laten wij er samen een prachtig 2022 van maken!
Heel erg bedankt voor deze nette reactie. We waren erg blij dat we weer internet hadden gisteren avond.
Internet doet het weer, heel fijn! Bedankt!
Graag gedaan en bedankt
Super
Beste cal, bij ons staat het internet na een router reset nog op rood. Alles groen behalve het wereldbolletje. Enig idee hoe we dat kunnen oplossen?
Alles werkt nu weer ja. Maar ik heb geleerd geen internet en tv meer van 1 provider.
Fijn om te zien dat je enkele minuten na jouw bericht weer online bent
Mooi dat je weer van Internet en TV kan genieten
Nou ik was zo slim om natuurlijk niet de gebruiksaanwijzing te lezen en had alleen de router uitgezet en niet de converter. Na een paar minuten was hij online maar moesten onze pc's nog uit en aan gezet worden voor het weer werkte. Dus idd opgelost! Ik vroeg me nog wel af of ik voor mijn vriendin haar unlimited voor een dag kosten kon kwijtschelden. Ze had het gisterenavond gekocht voor wie is de mol maar heeft het amper gebruikt natuurlijk :D
Hahaha, top dat het alsnog is gelukt
Aangezien ik zelf alleen bij het Thuis-gedeelte kan zal ik de € 3,50 vergoeden op jullie eerstvolgende Thuis factuur. Hiervan ontvangen jullie binnenkort een automatische email ter bevestiging.
Alleen nu bedenk ik mij… ben ik dan de mol omdat ik geld uit de T-Mobile pot haal?
Hahaha hartelijk dank! Kunnen we gelijk de finale bekijken volgende week :D
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.