Hier sinds 17:30 storing, lekker met quarantaine en geen tv en geen internet. De zoveelste lange storing, tijd voor een degelijke provider en de mobiele telefoons gaan er ook allemaal uit binnenkort.
Wel heel vreemd dat er in uw regio zo vaak een storing is, zelf maak ik al sinds pakweg 2012 gebruik van glasvezel (regio Achterhoek) nog aangelegd indertijd door Reggefiber (nu KPN netwerk) diverse providers gehad, sinds een aantal jaren T-Mobile thuis WBA 100mb/s.
En dan ben ik heel eerlijk, al die tijd in totaal hooguit een paar uur uitval zal totaal beslist niet meer zijn dan een halve dag alles bij elkaar opgeteld.
[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.
[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.
Wsnneer word het opgelost broer we willen tv kijken gamen
Ik ben ook een klant man, voor updates houd het topic hierboven in de gaten en herstart af en toe eens de mediaconverter.
Voor nu wens ik je een gelukkig nieuwjaar 🥳
Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).
Thx, duidelijk Jason. Gelukkig iemand wakker
Geen enkel probleem! We gaan dit in goede banen geleiden; nogmaals excuses! Dit is niet lekker wakker worden op zo'n mooie nieuwjaarsdag. Thanks voor je begrip!
Goedemorgen! Fijn dat er naar gekeken wordt. Hopelijk kan het snel worden opgelost
In de tussentijd ontvangen wij ook graag een unlimited internet voucher. We hebben naast TM thuis ook 4 TM mobiel abonnementen.
alvast bedankt!
Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).
Ik ontvang graag een voucher voor mobiele hotspot.
Ik heb jullie beide een privébericht gestuurd voorzien van een voucher. Bedankt voor het melden en we gaan weer verder met het onderzoek!
@all De vouchercode dient per sms verstuurd te worden aan 2244. Sorry dat ik dit niet direct gemeld heb!
Hier ook problemen sinds gisteravond 18:00.
Nog steeds geen verbinding, ben blij dat er naar gekeken word.
Hier 2x unlimited abo op mijn adres.
[1-1-2022] We ontvangen signalen dat enkele klanten in Barneveld problemen ervaren met internet, TV en Vast Bellen. Excuses voor het ongemak. In dit topic houden we iedereen op de hoogte.
Wsnneer word het opgelost broer we willen tv kijken gamen
Broer kom op zeg beetje respect hij doet ook zijn best en is zeker jouw broer niet.
Ze zijn er mee bezig!
De Huisregels zijn er voor iedereen.
Gelukkig nieuwjaar!
Goedemiddag all, er lijkt een kleine groep online te komen. We blijven het monitoren zodat straks iedereen weer online is. Bedankt voor jullie geduld!
Hallo Jason ik wil graag een internet voucher hebben we hebben geen internet meer thuis
Goedemiddag all, er lijkt een kleine groep online te komen. We blijven het monitoren zodat straks iedereen weer online is. Bedankt voor jullie geduld!
Hallo Jason me vrouw heeft prepaid tmobile ... we hebben bijna geen internet meer.. help ons aub we wonen in Barneveld al heel lang storing
Goedemorgen all, het onderzoek tussen alle betrokken partijen loopt nog. We hopen hier zo snel mogelijk een oplossing voor te vinden. Zodra we meer weten, horen jullie het meteen. In de tussentijd: excuses voor het ongemak en indien je een Unlimited Internet voucher kunt gebruiken om via mobiele hotspot alsnog online te zijn, laat het hieronder weten. Let wel: de voucher kan enkel geactiveerd worden met een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid en abonnement).
Ik ontvang graag een voucher voor mobiele hotspot.
Goedemiddag, ik heb een T-Mobile thuis en mobiele abonnement en zou graag een voucher willen ontvangen aangezien alles nog steeds niet werkt! Alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Goedemiddag heer/mevrouw, wij hebben ook T-Mobile thuis en we hebben 2 mobiele abonnementen en zou graag hiervoor een voucher(s) willen ontvangen aangezien alles nog steeds niet werkt! Alvast bedankt en de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Goedemiddag
Nog geen nieuws. Is het al opgelost
De verwachting is dat er in de loop van de dag meer duidelijk wordt. Op dit moment kunnen we niet meer melden dan dat, sorry voor het ongemak!
Gaat wel erg lang duren
kan ook geen voucher aanvragen ik heb geen mobiel van t mobile en ben door alle data heen
Kunnen Julie mij onbeperkt internet geven ik ben door mijn data bundel heen. Ik heb wel hotspot gekregen maar weet niet hoe dat werkt
Kunnen Julie mij onbeperkt internet geven ik ben door mijn data bundel heen. Ik heb wel hotspot gekregen maar weet niet hoe dat werkt
Heb je dan toch een T-Mobile simkaart gevonden? Dan kun je die in een telefoon plaatsen en een wifi hotspot op die telefoon activeren. Andere apparaten kunnen dan via die telefoon met internet verbinden.
Als je een T-Mobile simkaart hebt kan een moderator een T-Mobile voucher geven voor Unlimited data op die simkaart.
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.