Skip to main content

Na veel problemen gehad te hebben was het vorige probleem opgelost. Zie 

Nu vanmiddag ligt de verbinding er weer helemaal uit.

op de media converter:

PON lampje brand niet meer.

LOS lampje knippert rood gemiddeld 1x per seconde.

mediacoverter al uit en aan gedaan. Helpt niets.

Grote ergenis weer in het gezin met huilende kinderen en boze vrouw die moet thuiswerken etc. Internet is tegenwoordig een primaire levensbehoefte geworden. Jammer dat het niet voor onbepaalde tijd gewoon kan werken…

Graag zo snel mogelijk actie. Niet Guideon, maar gelijk wijkcentrale hulp. Anders wordt ik weer niet serieus genomen en duurt het alleen maar langer!

Graag tevens 2x vouchers voor onbeperkt mobielbundel. Mijn vrouw en ik zijn beide T-Mobile / Tele2 abonnee.

Hi @nietweeroffline, ik ben meteen voor je gaan schakelen. Ik zie dat je de klantenservice hierover al gesproken hebt. Ik heb aan je ticket een extra notitie geplakt om dit sneller op te pakken. Dat dit twee keer in korte tijd gebeurt is erg apart en mag ook niet gebeuren. Heb je de vouchercodes al ontvangen? Zo niet, stuur ik je die direct op! 

Excuses voor het late bericht.

Vanmiddag is de netwerkbeheerder langskomen. Er was een kabel in de wijkcentrale kast die fouten gaf. Die kabel is vervangen en moet weer 30 jaar mee volgens de monteurs. Conclusie ik heb weer internet.

Het is helaas al de 3e keer dat ik langere tijd geen internet heb sinds mijn contract begin januari. Wat spijtig is, maar ik zie wel verbetering wat betreft de support en heb dit als positief ervaren.

- T-Mobile (Dennis) is vriendelijk aan de telefoon en net als Tommie in dit topic servicegericht.

- Klachten worden serieus genomen. Dus niet 100 vragen over wifi of modem als de ONT gewoonweg geen verbinding heeft.

- Gelukkig geen afspraak met Guideon, maar direct de netwerkbeheerder. We kunnen immers met grote zekerheid vaststellen dat niet een ONT kastje, kabeltje of modem verwisseld hoeft te worden en dat het probleem elders is.

- De dag na Pasen was de netwerkbeheerder direct beschikbaar en hebben ze het probleem opgelost.

@Tommie kun je aub het aantal dagen offline weer vergoeden op mijn factuur?. Bedankt!

@nietweeroffline bedankt voor de update! 

Ik ben blij om te horen dat alles het weer doet en soepel is verlopen. De vergoeding ga ik zeker voor je in orde maken, hiervoor heb ik alleen een bevestiging, van de dagen offline, nodig. Het gaat om de periode 05-04 tot en met 11-04, klopt dit? Zo ja, dan maak ik de vergoeding in orde en is dit terug te zien op een volgend factuur!

Ja dat klopt

@nietweeroffline bedankt voor je snelle reactie. Ik heb het direct voor je in orde gemaakt. Dit is terug te zien op een volgend factuur. Ik wens je nog een prettige dag!

Reageer