Ik ben zeker geen mierenneuker en zal niet snel een reactie op een website plaatsen, maar dit moet ik echt even kwijt op deze community.
Odido heeft Tweak overgenomen en vandaar moest ik (soort van) noodgedwongen overstappen. Op 18 juni werd 's morgens mijn Tweak verbinding al afgesloten en zou ik 's middags gebruik kunnen maken van Odido internet. Helaas toen 8 dagen zonder internet gezeten. Er bleek een migratie niet te hebben plaatsgevonden in de wijkkast. Daarna was internet zonder problemen.
Een week later → weer geen internetsignaal binnen. Inmiddels weer om de dag moeten bellen en telkens wordt me beloofd ‘vandaag of morgen’ een reactie te ontvangen. Helaas…
Afgelopen dinsdag weer gebeld met een medewerker en die gaf aan dat de vorige storingsmelding nog open stond. Naja goed, hij heeft gezorgd dat er een monteur van Guidion vandaag op de stoep stond. Monteur heeft checks gedaan en kwam idd tot de conclusie dat er geen signaal binnen komt… Hij kan echter niet in de wijkkast. Hij zet het door naar Odido.
Weer gebeld, melding is nog niet binnen bij Odido dus toch nog even geduld…
Zojuist krijg ik een (de éérste) update per mail → binnen 3 werkdagen ontvang je van ons reactie…...
Hele huis draait tegenwoordig op internet. Ik weet alweer waar dit op uit draait. Ik hoop echt dat ik op zeer korte termijn weer een signaal binnen heb en eerlijk gezegd hoop ik ook dat Odido met een soort van compensatie komt. De eerste factuur zal toch over een paar dagen automatisch worden afgeschreven.
Excuses voor dit ‘wanhopige’ topic, de frustratie zal er wel uit te halen zijn .