Skip to main content

Alweer geen internet thuis...

  • 1 July 2024
  • 5 reacties
  • 50 Bekeken

In September een maand zonder internet gezeten, 5/6 monteur langs geweest. Uiteindelijk was het verholpen binnen 5 minuten. Wat dus ook betekent, 5/6 keer vrij moeten nemen van werk.

1,5maand geleden (Mei), weer geen internet, gelukkig maar 2 monteurs langs geweest. En dit heeft me nog steeds 2x vrij nemen gekost.

Inmiddels doet mijn internet het weer niet. Vrijdag 28 Juni een melding over gemaakt en weer wordt er gevraagd voor een afspraak waarbij ik thuis moet zijn tijdens kantooruren (ma-vr 08.00 - 17.00) Wanneer houdt dit op? Ik moet toch werken om mijn internet te kunnen betalen? Waardeloos dit.. onbetrouwbare internet levering.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

De keren dat het gerepareerd was. Wat was de oorzaak?

Er was een nieuwe klant op mijn kastje aangesloten bij hun netwerkbeheer, waardoor het hele kastje verstoord was en geen internet had. Als het hetzelfde probleem is als de afgelopen 5x (in het afgelopen jaar), dan was het probleem altijd buitenshuis.

Reputatie 6
Badge +3

Hoi @Priscilla_L, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik heb direct je gegevens erbij gepakt en ik zie dat het in onderzoek is bij de technische dienst en externe netwerkbeheerder. Zij zullen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Voor nu dank ik je oprecht voor je geduld en wens ik je alsnog een mooie dag! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, dat klopt helemaal niet. Nadat ik verteld had dat ik de komende week niet thuis kan blijven vanwege werk, werd ik de volgende dag gebeld voor een afspraak voor de volgende dag. Hierbij deed ik een aanvraag voor de week erna en dat kon dan weer niet. Bel terug naar Odido en werd mijn case afgesloten..... waardeloos dit.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Priscilla_L, dit is een lastige situatie, ik had graag voor je gehoopt dat de netwerkbeheerder ruimere servicetijden had! Ik zal ze met klem verzoeken om snel weer contact met je op te nemen voor een andere afspraakmogelijkheid. Het lastige is dat wij hiervoor afhankelijk zijn van de beschikbaarheid van hun monteurs. Wij gaan achter ze aan, ik zie je graag snel weer genieten van Internet! 

Reageer