alweer geen internet

  • 1 June 2023
  • 33 reacties
  • 313 Bekeken


Toon eerste reactie

33 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey @S elka, ik ben erg blij dat je weer online bent!

Ik zie de reactie van de monteur inderdaad terug, hij vind ook dat niet niet mag gebeuren. Dit mag ook niet gebeuren en al helemaal niet drie keer! De monteur heeft de helpdesk opgebeld om te vragen hoe dit mogelijk is, het antwoord daarop is: Dit kan weleens gebeuren bij een onderzoek van storende KPNNetwerkNL ONT’s. Ik hoop dat dit niet nog een keer gaat gebeuren. Een klacht kan je op de website van KPNNetwerkNL indienen.

@Tommie “Dit kan weleens gebeuren bij een onderzoek van storende KPNNetwerkNL ONT’s” Dit mag helemaal niet gebeuren! Nu is er iemand anders met geen internet en ik durf te wedden dat ik hier binnen de kortste keren weer terug kom.

Dus in principe accepteren jullie dit en doen jullie verder niets mee? Bij klachten moet ik maar KPN zijn? Een beetje medewerking vanuit Tmobile naar KPN toe had ik wel verwacht.

@Tommie Zoals ik dacht een klacht indienen bij KPN heeft geen zin, ik heb daar een klacht ingediend en zij kunnen niets doen. Zie onderstaande reactie van KPN.

"Hartelijk dank voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u deze ervaring heeft gehad, onze excuses hiervoor. Het is inderdaad zo dat wij van KPN-netwerk alleen betrekking hebben op het aanleggen en beheren van ons glasvezelnetwerk. Helaas kunnen wij dus weinig voor u betekenen in deze kwestie los van dat we het natuurlijk ook erg vervelend voor u vinden. Wanneer dit vaker langdurige tijd voorkomt dan kunt u met uw provider bespreken voor een mogelijke tijdelijke oplossing. 

Wij lezen dat u deze klacht ook al bij uw provider heeft gemaakt. Hopelijk komen hen met een toepasselijke oplossing voor uw situatie. 

Dus vraag ik het nogmaals, ik dien een klacht in en wil dat jullie dit bespreken met KPN. Ik wil hier niet elke keer de dupe van worden.

Daarnaast wil ik een compensatie van de periode dat ik geen internet heb gehad. 21-06-2023 tot 28-06-2023.

Reputatie 7
Badge +9

@S elka uiteraard! 

Ik ben intern gaan schakelen, en heb dit doorgezet naar de juiste afdeling. Ook heb ik het doorgezet naar ons aanspreekpunt die dit bespreekbaar gaat maken naar KPN NetwerkNL. De klacht van jou gaat daarbij ook zeker meehelpen. Ik wil namelijk niet dat dit nog een keer gaat gebeuren!

@Tommie Ik heb nog geen bevestiging gekregen mbt mijn compensatie?

Reputatie 7
Badge +9

@S elka dat kan kloppen, ik zie namelijk nog geen compensatie terug in mijn systeem. Dit zal ik meteen voor je regelen, kloppen deze data? 

Periode 21-06 tot en met 28-06 heb je geen diensten gehad. Als dit klopt, zie ik graag je reactie terug. Dan maak ik het meteen voor je in orde!

 @Tommie Dat klopt. 

Reputatie 7
Badge +9

@S elka bedankt voor je snelle reactie. Ik heb de vergoeding direct voor je in orde gemaakt. Dit is terug te zien en wordt verrekend op een volgend factuur!

Reageer