Hallo T-Mobile,
Helaas het is wederom slecht gesteld met mijn internet en TV!
Ik heb zeer regelmatig complete uitval van de verbinding!! Dus dan geen Internet en geen TV!
Diverse malen het modem uitzetten paar minuten wachten en weer aanzetten.…
Dan werkt het weer, soms een aantal uren, soms 10 minuten!!
Ook heb ik gisteravond weer de helpdesk gebeld, na minimaal 15 minuten eindelijk iemand gesproken die probeerde wat na te kijken, maar kan zelf niets doen.
Dus wordt het weer doorgestuurd naar een andere technische dienst, weer tot 10(!!!!!!!!!!!!) werkdagen moeten wachten totdat er weer wat gedaan gaat worden!!!! Afgelopen weken ook al flink last gehad van jullie sneaky omzetting van AMS-IX naar DTAG wat mij ook al ernstige problemen gaf!!! Zijn jullie weer bezig om jullie klanten te "naaien"???!!!
En ik heb nu weekend met een gigantische SH*T verbinding!! En moet weer wachten??
Ook mijn mobiele verbinding met T-Mobile is niet goed!
Heb hoge ping tijden, als ik Spotify start geeft ie regelmatig aan dat ik geen internet heb??!!
WAAR zijn jullie mee bezig??!!
Jullie willen alleen maar flink geld verdienen over de ruggen van jullie klanten!!
Zo jammer!!
Ik ben al zo lang klant bij jullie, en nu?? Ik wordt aan alle kanten genaaid door jullie!!
Toen T-Mobile Thuis nog Vodafone Thuis was, had ik bij een probleem de volgende dag een monteur bij mij binnen om het op te lossen!!
DAT is pas SERVICE!!!
Ben erg benieuwd wat jullie nog willen doen om mij als trouwe klant te behouden!!