Alles ligt de hele dag er al uit.. internet(glasvezel), televisie en de vaste lijn..
Modem gereset en herstart, maar niks werkt.
Geen idee meer.
Bladzijde 1 / 1
Hallo @Linray
Heb je al navraag gedaan over de lijn bij de klantenservice?
Heb je al navraag gedaan over de lijn bij de klantenservice?
30 min wachttijd, een familielid woont 2 straten verderop en hem werd geadviseerd om een afspraak te maken met Gideon ivm een monteur
Morgen ochtend is het vaak niet druk maar je hebt ook nog andere opties zoals de chatbox.
Het is natuurlijk erg vervelend maar de moderators zijn er pas morgen weer.@Linray
Het is natuurlijk erg vervelend maar de moderators zijn er pas morgen weer.
Hi @Linray , oei als ze er een eindje verderop ook last van hebben dan klinkt dat als een mogelijke storing. Is het inmiddels gelukt of ervaar je nog steeds problemen? Als dit laatste het geval is stuur mij dan even een privébericht met je volledige adres, je geboortedatum en de laatste vier cijfers van het rekeningnummer, dan kijk ik meteen met je mee!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.