Al sinds 3-6-2020 GEEN internet. TMOBILE had geen zin in moeite doen en zegt mijn abbonement op omdat de schade groter dan verwacht is??????? Hier heb ik niet om gevraagd, ik wil mijn internet terug heb ik aangeggeven. Na geschakeld te hebben met KPN, (die zelf ook schrok van de waardeloze service van tmobile) hebben zij aangegeven de schade te hebben gevonden (nav het plaatsten van een lantaarnpaal is deze ontstaan)
Ik blijf heen en weer bellen en een tussenschakel tussen kpn en tmobile maar ondertussen wordt er niks gedaan. tMobile zou op 1-7-2020 een nieuwe ticket aanmaken voor kpn netwerk. Op 7-7-2020 gebeld met kpn netwerk en deze geeft aan nog niks binnen te hebben wel vann mijn buren!
Weer geschakeld met tmobile en krijg ik te horen dat er in de notities is gezegd. Mevrouw wilt geen diensten????????? Ondertussen ben ik al 1 maand en 1 week aan het wachten tot ik internet heb. En blijft tmobilw gewoon maandelijks afschrijven.
SCHANDALIG! Al jaren een trouwe klant zowel mobiel als thuis dit is te belachelijk voor woorden.
interne communicatie is 0,0 gewoonweg waardeloos, hoe kun je dan uberhaupt een goede communicatie met een klant hebben. Alle telefoongesprekken met tmobile en kpnnetwerk zijn opgenomen en bewaard!!!!
Vandaag 13-7-2020 bel ik weer met Tmobile wordt er eerst opgehangen omdat het jongetje het telefoongesprek niet aan kan en vraagt mij wil je de diensten nog of niet???????
2e keer teruggebeld, zegt deze jongen dat de ticket die op 7-7-2020 OOK gesloten is op 11-8-2020 door de technische dienst????
Een en al chaos rondom de communicatie en totaal geen service
Gewenste Oplossing
Goedwerkend internet en compensatie voor alle gedoe en ongemak etc.