Skip to main content

al sinds vorige week maandag ochtend  zit ik zonder internet en TV. ik heb ondertussen al 8 keer contact gehad met Odido en er zijn 2 monteurs langs geweest van Gideon. men gooit het op dat volkerwessel niet reageert en dit meerdere weken kan duren om een storing op te lossen werkelijk belachelijk. 

alles is nu 2 keer bij mij thuis gecontroleerd echter geeft Gideon tot 2 keer aan dat het probleem bij de inkomende verbinding komt. dit is echt een bizar slechte dienstverlening! zeker dat men naar een partij wijst waar Odido verantwoordelijk voor is. echt een top moment tijdens het EK dat er geen verbinding is 😡.

de slogan 'we zijn er voor je’ is hier echt ver te zoeken! 

hebben hier meer mensen last van ? 

Hoi @dape7er, goed dat je aan de bel trekt en sorry dat dit probleem nog voortduurt, en allerliefst had ik gezien dat je alweer lang en breed aan het genieten was! Je geeft terecht aan dat het probleem buitenshuis speelt en daarom hebben wij de netwerkbeheerder Primevest dringend verzocht om zo snel mogelijk een netwerkmonteur voor jouw verbinding aan te sturen. Hiervoor werken zij samen met Volker Wessels. Lastig genoeg is Volker Wessels nog niet aan ons verzoek voor je toegekomen en wij houden de druk op zowel Primevest als Volker Wessels hoog om zo snel mogelijk met een oplossing voor je te komen.

Ik vond het goed om te zien dat een collega van mij je al van extra data heeft voorzien op je Mobiel. Ik weet dat het verre van perfect is, maar ik hoop dat je met de Odido online TV App of via https://tv.odido.nl/inloggen/ voor nu nog zo goed mogelijk het EK kan volgen. Via een HDMI kabel op je laptop of een hotspot voor de Chromecast kan je het beeld ook projecteren op je TV.

Ondertussen blijven wij druk zetten op een permanente oplossing, dit is wat ik het allerliefste snel zie gebeuren voor je!

Reageer