Skip to main content

Beste,

Sinds vorige week donderdag hebben wij geen verbinding meer thuis (internet en tv). Direct gebeld met de klantenservice van Tmobile en zij konden een lijnmeting doen en constateerden dat er een probleem zou zitten in het kasje in de wijk. Er zou een monteur gestuurd worden. 

5 dagen later (dinsdag) kwam er een monteur van Gideon bij ons thuis. Hij heeft thuis naar onze aansluitingen en dergelijke gekeken en gebeld met Tmobile om te constateren dat het probleem (je raad het nooit...) in het kasje in de wij zou zitten. Hier mag hij alleen niet in en moet een andere partij voor worden ingeschakeld. 

De monteur gaf aan dat hij een werkbon voor de andere partij had aangemaakt en dat wij zelf niets hoefden te doen en dat z.s.m. contact met ons opgenomen zou worden. Vandaag nog steeds niets gehoord, dus maar weer gebeld met de klantenservice (half uur aan de lijn gehangen). Daar kreeg ik eerst te horen dat de monteur al wel in het wijkkastje was geweest (niet waar) en dat het waarschijnlijk een algemene storing betreft. Dit kon ik onderbouwd weerleggen dus geen de meneer van Tmobile weer intern verder informeren.

Vervolgens wilde hij weer Gideon inschakelen om eerst te komen kijken thuis. Ik zei hem dat zij al geweest waren en heb ook voorgelezen wat er op het verslag van Gideon staat: Pon verwisselt glas kabeltje schoongemaakt, maar Pon knippert nog steeds rood is odf-primevest lijn dus kan er niet in. Graag bewoner contacteren met oplossing. 

Toen kreeg ik bevestiging dat Gideon dan inderdaad niet hoefde te komen en dat de verantwoordelijke voor het netbeheer ingeschakeld zou moeten worden. Meneer had er geen zicht op hoe lang dit kon duren. Ik zou weer 2 vouchers gemaild krijgen zodat ik van het weekend in ieder geval niet terug hoefde te bellen als mijn huidige voucher verlopen zou zijn. 

Vervolgens hang ik op en krijg ik een mail met ticketnummer en 5 dagen wachten totdat partij contact opneemt om afspraak te maken. Dit is exact hetzelfde als wat ik de eerste keer heb ontvangen toen Gideon langs moet komen. Ook heb ik geen vouchercodes ontvangen. 

Ik ben dus ook bang dat ik WEER 5 dagen kan wachten en vervolgens WEER een Gideon monteur over de vloer krijgt die mij exact hetzelfde komt vertellen als wat ze mij vorige week donderdag tijdens het eerste telefoongesprek al wisten te vertellen, namelijk dat het probleem niet in huis zit. 

Graag zou ik bevestigd willen krijgen dat de opdracht NIET bij Gideon is uitgezet, maar bij de juiste partij. Ook zou ik graag alsnog de beloofde vouchercodes ontvangen. En uiteraard zou ik graag zicht hebben op de verwachte oplostermijn en hoe ik op de hoogte wordt gehouden van de voortgang. 

Alvast bedankt voor de hulp. 

Hi @Lara1234 welkom op onze Community. Ik zie dat je hierover al contact hebt gehad met onze klantenservice. Er staat een ticket open met de uitvraag naar de Netbeheerder om langs te komen. Hopelijk kunnen zij dit euvel oplossen!

Reageer