Beste T-mobile Thuis,
Al vanaf Maart 2020 ontvang ik geen stabiel internet of TV meer. De klantenservice noemt het “wegvallende en instabiele diensten”. Na vele telefoontjes met de klantenservice en een afspraak met Gideon is geconstateert dat het probleem opgelost moet worden vanuit KPN. Deze ticket staat inmiddels ook al zeker 2 maanden open. En het resultaat: nog steeds geen stabiele diensten.
Ik wil graag van jullie horen wanneer het eindelijk eens wordt gemaakt. Geen vriendelijke woorden en lege beloftes, die heb ik teveel gehad. Graag alleen een datum.
Daarbij loopt mijn abonnement deze maand af. Ik verwacht dat de kosten vanaf maart 2020 worden geretourneerd aangezien ik heb betaald voor diensten die niet zijn geleverd.
Normaal gesproken zou ik weer contact opnemen met de klantenservice ipv topic aanmaken op het forum, maar de telefonische klantenservice is vandaag gesloten en morgen vertrek ik voor een paar maanden naar het buitenland. Er komt dan iemand op mijn huis passen en ook zij wil even graag werkend internet.
Zoals hierboven genoemd, graag alleen een datum en bevestiging dat ik mijn geld terug krijg.
Groeten,
Phillipa