Skip to main content

Ik heb al een aantal maanden een internet abbonnement bij T-mobile maar heb nog steeds niet normaal gebruik kunnen maken van het internet.

Heb zo vaak contact gehad met T-mobile en er is al een monteur langs geweest die ook zag dat er een abnormaal slome internet verbinding is die ook af en toe helemaal wegvalt. Desondanks wordt ik op geen enkele manier geholpen door T-mobile maar ik betaal nog steeds maandelijks voor de dienst.

Ik wil graag mijn contract laten ontbinden en mijn geld terug voor de tijd dat ik geen gebruik heb kunnen maken van het internet.

 

Als je dit leest voordat je een abonnement hebt afgesloten dan weet je dat je het niet moet doen.

Mijn internet is nu compleet uitgevallen. Ik dacht dat de afspraak was dat het open zou blijven totdat ik de andere verbinding had gekregen?


Goedemiddag @Ekmel, we hebben het verzoek met de netbeheerder besproken, maar jammer genoeg gaat een uitgaande migratie altijd voor een directe opzegging. Dat is nu niet meer terug te draaien, mijn eerlijke excuses hiervoor. Ik wil bij deze daarom wel toezeggen dat we de laatste periode tot aan 29 oktober vergoeden, die zou je namelijk in principe niet betaald hebben indien de directe opzegging wel ingegaan was.

Zou je een bericht in dit topic willen achterlaten zodra Budget je officieel aangesloten heeft? Dan zorg ik er direct voor dat de vergoeding aangemaakt wordt en jij op de eindfactuur een correcte verrekening te zien krijgt.

Beste Jason,

 

Ik ben inmiddels aangesloten bij Budget. 

 

Zou je alles in orde kunnen maken voor me?

 

Alvast bedankt.

 

Groet,

Ekmel


Hi @Ekmel, dankjewel voor je updates! Excuus voor de latere reactie, het is momenteel erg druk op de Community. Yay, fijn om te lezen dat je inmiddels bent aangesloten bij Budget. Ik heb zojuist gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt van de periode 11-10-2021 t/m 29-10-2021. Dit kun je ook terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik hoop dat we je in de toekomst weer met open armen mogen ontvangen en hoop dat jouw nieuwe abonnement goed bevalt. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan zeker weten. Maak er een hele mooie week van! 😊


Hi @Ekmel, dankjewel voor je updates! Excuus voor de latere reactie, het is momenteel erg druk op de Community. Yay, fijn om te lezen dat je inmiddels bent aangesloten bij Budget. Ik heb zojuist gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt van de periode 11-10-2021 t/m 29-10-2021. Dit kun je ook terugzien in je My T-Mobile Thuis: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Ik hoop dat we je in de toekomst weer met open armen mogen ontvangen en hoop dat jouw nieuwe abonnement goed bevalt. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan zeker weten. Maak er een hele mooie week van! 😊

 

Er is net 256 euro afgeschreven voor afkopen van het contract terwijl dit niet de afspraak was. 

 

Kan je dit zo snel mogelijk rechtzetten?


@Ekmel 

Ik ben nu wel benieuwd hoe het gaat met de snelheid bij Budget, zou je daarvan eens een speedtest hier kunnen plaatsen?


@Ekmel

Ik ben nu wel benieuwd hoe het gaat met de snelheid bij Budget, zou je daarvan eens een speedtest hier kunnen plaatsen?

 


Hi @Ekmel, super goed dat je dit laat weten en excuus dat dit is gebeurd! Zojuist heb ik gelijk de vergoeding van deze afkoopsom in orde gemaakt en kun je dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Maak er een mooie dag van! 🎈


Hi @Ekmel, super goed dat je dit laat weten en excuus dat dit is gebeurd! Zojuist heb ik gelijk de vergoeding van deze afkoopsom in orde gemaakt en kun je dit terugzien in je My T-Mobile Thuis omgeving: https://thuismy.t-mobile.nl/rekeningen/compensaties. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen, laat het dan zeker weten. Maak er een mooie dag van! 🎈

 

Hi Lisa, 

 

Ik had het bedrag teruggeboekt via de bank en nu krijg ik een betalingsherinnering van T-mobile. 

 

Zou je het in orde kunnen maken dat ik niet meer hoef te betalen?


Hi @Ekmel, heel goed dat je dit aangeeft! Mijn vergoeding verwerkt dit openstaande bedrag, dus zo komt het helemaal goed. Voor nu hoef jij dan ook niks te doen. Is het zo duidelijk voor je? 😊